Sunday, July 22, 2012

Tak Tau Mana Nak Cari Juadah Berbuka?

Hah masih lagi terpikir nak cari di mana Bazar Ramadhan untuk membeli juadah berbuka puasa.

Jom lah datang Bazar Ramadhan Tasik Sri Permaisuri, berhampiran Stadium Bola Sepak Cheras.

Macam-macam ada di sini untuk memenuhi perut anda semua.


Sent via My BlackBerry® Smartphone Powered By Barisan Nasional

1 comment:

  1. Aku memang tiap2 tahun beli situ. Tadi beli popia basah, mak oi sedap betul. Satu2 nya gerai yang meniaga popia basah tu tapi satu je lah, beratur le nak beli :)

    Cuba try test, aku rasa sekali beli mau besok beratur lagi nak beli hehe.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...