Sunday, August 5, 2012

Pembangkang Kaki Fitnah, Pro BN Kaki Fakta #bn4wp



Korang tengok gambar diatas nih.. Gambar ni gua ambik disalah satu wall fesbuk pencacai Pakatan yang juga merupakan pentaksub Pok Nik Ajis..

Kononnya.., Najib dan Rosmah pelahap dan boros berbuka puasa dengan juadah yang penuh satu meja..

Punyalah dia suka bila dapat maki Najib dan Rosmah beb.. Sampai dia tak sedar bahawa dia sedang buat fitnah ke atas pemimpin negara tu..

Tapi cuba korang tengok gambar di bawah ni... Yang ni adalah gambar sebenar sebelum diedit oleh beruk matyeh pemuja Anwar Al-kunyiti tersebut..


Heran betul yee..., puak-puak ni bulan puasa pun dorang sanggup buat fitnah.. Dalam agama Pas, buat fitnah tu dapat pahala agaknya yee...

Baca lagi sini.

3 comments:

  1. Fitnah memeng senang nak buat tapi kita kena ingat kalau kita berdosa pada TUHAN senang ..... lepas sholat minta ampun ... tapi kalau berdosa pada manusia kena jumpa dan minta maaf pada indivitu yang kita fitnah tu ..... jadi renungkanlanh .....

    ReplyDelete
  2. memang jelas gmbr yg najib n rosmah tu telah di crop...kantoi tangan

    ReplyDelete
  3. Jahat betul penyokong Pakatan nih!
    macam setan!!!

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

BAJU SEA GAMES 2017

BAJU SEA GAMES 2017
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...