Sunday, September 2, 2012

Blogger GR Bongkar Siapa Musibat Tunjuk Bontot Pada Wajah PM



Tahniah dan syabas diucapkan kepada blogger Gossip Rakyat (GR) yang berjaya membongkar siapakah musibat yang sebenarnya menonggeng di atas gambar Perdana Menteri, Dato Seri Najib Tun Razak pada malam ambang Merdeka yang lepas.

Seterusnya baca di bawah artikel dari blog GR.



Lihat saja perbuatan terkutuk ini, inilah agenda sebenar yang diterapkan oleh pakatan pembangkang dalam menghasut pemikiran rakyat. Dalam pada itu, GR melihat penganjur himpunan #JanjiBersih #JanjiDemokrasi ini cuba untuk menidakkan perbuatan terkutuk ini. Dalam portal penipu Malaysiakini beliau menyatakan perbuatan ini dilakukan di tempat lain bukan di Dataran Merdeka.

Untuk pengetahuan semua, perbuatan terkutuk ini dilakukan di jalan depan Dataran Merdeka di mana pada malam tersebut puak-puak haprak ini berkumpul ditengah jalan raya dan menganggu laluan lalulintas. GR sendiri berada di Dataran Merdeka pada malam tersebut dan kejadian ini berlaku di depan mata.

Apa pun GR ucapakan terima kasih ramai yang mengutuk perbuatan keji ini. GR juga ingin mengucapkan terima kasih kepada pembaca blog Gossip Rakyat (GR) yang bekerjasama memberikan maklumat hingga wajah sebenar manusia kurang ajar ini jelas kelihatan.


Inilah budak hingusan yang dimaksudkan...budak yang berkelakuan tidak senonoh yang membuka seluar dan cuba untuk membuang air besar pada muka YAB Perdana Menteri. Inilah budaknya yang GR bulatkan mukanya bulatan merah. Nama beliau ialah :

Nama : Ammar
Facebook : Alice Sakai
Asal : Johor

Belajar di Cybernetic International College of Technology. Ambil jurusan Diploma Multimedia Kreatif dalam semester 3.





Inilah wajah sebenar budak yang menunjukkan punggung pada gambar Perdana Menteri. GR sarankan pihak berkuasa menyiasat segera perkara ini. Facebook budak ni pun sudah ditutup bila GR cuba mencarinya semula pada hari ini. Tapi tak apa...sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua.

Pembaca yang budiman lihatlah sendiri, lihatlah agenda-agenda jahat yang telah dibuat oleh pakatan pembangkang untuk merosakkan negara. Pada penganjur demo haram ini, usahlah nak pusing-pusing cerita...perbuatan terkutuk korang dah KANTOI!!!!

Syabas GR !

4 comments:

  1. bunuh je budak ni . kalauu mampus kita pun tak rugi. hidup pun menyemak je. nama sakai.. muka lebih hodoh dari sakai. macam babi sial anak gampang. aku doa dia mampus kena langgar lori sampah.

    ReplyDelete
  2. Ingat tak kumpulan Karburetor Dung yang buat persembahan tunjuk bontot dulu? Dalam konsert PR?

    Geng sama je

    ReplyDelete
  3. budak ni dlm buruan POLIS...akan didakwa mngikut undang-undang yg ditetepkan....

    ReplyDelete
  4. pukimak aku nk mntk kerja pun susah, memburukkn nme kolej....apatah smbung blaja. mmg sial bdk melayu nih...klu perang aku tembak org yang x sayang kn negara sndri dlu.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...