Tuesday, September 25, 2012

Penyokong PAS Kantoi Khalwat Di Parlimen Anwar Ibrahim

Ini berita yang baru gua terima.., seorang pemuda yang dipercayai ahli/penyokong Pas telah dimasukkan ke Hospital selepas cedera dibelasah oleh penduduk sebuah Taman perumahan di Permatang Pauh..

Pemuda Pas tersebut dibelasah selepas ditangkap sewaktu berkhalwat didalam rumah yang didiami oleh wanita warga Indonesia di Taman Pauh pada pukul 4 pagi tadi..

Gua difahamkan, ini bukan kali pertama pemuda Pas tu berkunjung kerumah wanita terbabit, cuma kali ni dia berjaya ditangkap selepas serbuan dilakukan oleh penduduk..

Cuba korang tengok gambar di bawah ni pulak.., setelah diperiksa, kereta mamat tu dipenuhi dengan risalah-risalah Pas, kalendar Pas.., dan juga ada sehelai Jaket berlogo Pas..

Ada risalah ceramah Bob Lokman dan Mat Sabu laaa.. Idola dia gamaknya...

So takkan lah penyokong Umno nak bawak semua benda-benda ni dalam kereta dorang? Dah tentu-tentu pemilik kereta ni adalah jemaah Pas beb..

Dan cuba korang fikir.., kalau dah ditangkap berkhalwat pukul 4 pagi.., rasa-rasanya mamat Pas tu pergi ke rumah minah Indon tu untuk buat apa? Hantar Ubat Batuk? Bagi kaunseling? Ataupun diperangkap oleh Umno?

Confirm mamat Pas tu pergi ke rumah Minah Indon tu untuk melakukan aksi mengentot beb.. Biasalah.., sokong Pas mana boleh dapat dosaa...

Belakang kereta mamat tu siap ada gambar Nik Aziz beb... Confirm ahli syorga nihh....

Jadi.., korang tengok sendirilah perangai jemaah parti yang mengaku lebih Islam dari orang lain di Malaysia ni beb.. Cakap pasal Islam bukan main lantang, tapi jemaah sendiri busuk punya perangai..

Gua rasa.., mungkin mamat Pas ni dah terpengaruh dengan Anwar lahh..

Anwar balun Chinadoll.., mamat ni balun la cewek Indon... Anwar ghairah naik Jet mewah.., mamat Pas tu bernafsu naik 'atas perut' dan menelusuri 'lurah'... Perghhhh!!! Hahahahaha...

1 comment:

  1. sekarang ramai artis wanita masuk pas terus dijaja berceramah dan mula mengeluarkan 'hukum' sesuka hati...Aurat suara wanita dah tak kedengaran lagi dari tok gundu depa.

    Dan yg.terkini pula, makin ramai ulama yg.berdamping dengan umno..Dan mereka makin berani mempertikai pas yg.dipenuhi parasit anuarinas yg.menenggelamkan suara 'olamak' mereka. Lebih2 lagi wally pok nick To'at dan berkawan baik ngan anuar.

    Gen2felda

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...