Tuesday, September 25, 2012

#PRKampus : Edikoup #ProMenipu Dibelasah Diri Sendiri Kerana Dirasuk



Tragedi di UM berulang kembali. Kali ini perancangan mereka sangat keji lagi hina!!! Konspirasi Bersih Kampus yang mereka gunakan di UM untuk Pilihanraya Kampus kali ini adalah dengan memukul Presiden Pro-Mahasiswa Nasional sendiri iaitu Edikoup Lakip Sediyanto pada pagi ini.

Maklumat MB terima ini adalah daripada orang kanan Pro-Mahasiswa di UM yang mana terpanggil untuk mendedahkan perkara ini kerana tidak sanggup lagi melihat kejahilan yang dilakukan oleh Pro-Mahasiswa ini. Malah Persatuan Mahasiswa Islam juga telah jauh terpesong kerana bersetuju dengan Konspirasi ini.


Edikoup Lakip Sediyanto dikatakan akan membuat report polis pada pagi ini. Difahamkan dia akan mengaitkan report ini sebagai "Konspirasi Ops2020". Mereka akan menyalahkan UMNO sepenuhnya serta mengaitkan pentadbiran HEP, Universiti, Pengerak, Aspirasi Mahasiswa, Jaksa, UMB, Aman Kampus, BTN dan semua pihak yang tidak menyebelahi Pembangkang.


Mari kita lihat wayang yang bakal di mainkan Edikoup Lakip Sediyanto siang nanti. MB yakin dia akan keluar ke khalayak ramai dengan muka-muka yang lembam kemungkinannya. Dan ahli politik pembangkang secara terang-terangan akan datang memberi sokongan. Orang kanan Pro-Mahasiswa yang mengetahui perancangan ini telah merakamkannya.

Jika perlu, dia akan dedahkan ke umum. MB telah menyarankan dia untuk menunggu dan bersabar dahulu melihat apa yang bakal di mainkan nanti.

MB menyeru kepada seluruh mahasiswa supaya tidak tertipu dengan permainan Pro-Mahasiswa serta Persatuan Mahasiswa Islam (PMI) yang kononnya memperjuangkan Islam tetapi tidak menyatakan kebenaran.

"Konspirasi Bersih Kampus Kantoi"

Ihsan Malaysia Bangkit

2 comments:

  1. Aduiii.... Mak bapak hantar masuk U suruh belajar.... IkshKKkkk

    ReplyDelete
  2. sudah, sudah la budak U melayu oi!....baik g sibuk baiki cgpa korang dr sibuk sgt nak berpolitik....sikit2 udoh le....

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...