Full Width CSS

Wajah-Wajah Pengkhianat Negara #Merdeka55












Post a Comment

2 Comments

  1. Lihatlah muka muka petualang negara ...Bagai mana sikap kurang ajarnya ....Anak anak muda yang tiada rasa sayangkan negara merika ini kosong otaknya ........Golongan muda yang bakal mewarisi negara ,Apakah yang kita nak harapkan kepada merika ini semua ?Kalau ikutkan hati aku mahu aku bunuh merika ini semua .......Aku dan rakan bermati matian mempertahankannegara dan menghormati serta nenjunjung tinggi bendera Malaysia serta mempertahankan nya .
    Kepada anak melayu dan berugama islam yang terlibat dengan pristiwa tunjuk prasaan dimalam merdeka anda telah derhaka dan dan dengan niat yang jelas untuk menjatuhkan kerajaan dan negara yang dipimpin oleh yang dipertuan aggong .Kepada pemuda yang memegang bendera yang akan dijadikan bendera Malaysia yang baru jika PR memerintah adalah subersif......dan wajib dibunuh ........atau dipenjarakan serta kerja berat .
    Wahai orang orang melayu yang sayangkan negara saya menyeru carilah anak muda tersebut hingga kelubang cacing sekalipun ,Jika terjumpa tangkap dan gantung diatas pokok kemudian buangkan kelaut bangkainya .

    ReplyDelete
  2. menang sorak kampong tergadai.mereka ini cuma pak turut tidak tau pengorbanan mereka dahulu untuk capai Merdeka...tanpa keganasan...cara mereka ini yang tidak tau erti Merdeka dan tidak tau sejarah.

    mereka ini pengikut The Man who Pissed in His Pant Hishamuddin...

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..