Monday, December 17, 2012

100 Hari Dari Sekarang, PR Takkan Tidur Lena #BTRMilikKita @rizalmanmokhtar @NajibRazak


Jentera Pemuda Barisan Nasional (BN) telah bersiap sedia menghadapi Pilihanraya Umum 13 akan datang yang diyakini bakal mengembalikan kerusi BN di Bandar Tun Razak.

Suara ini dinyatakan dengan laungan semangat jentera poster dan gerak gempur yang berkumpul di Pejabat UMNO Bandar Tun Razak malam minggu yang lepas. Pada program tersebut, laungan jentera yang rata²nya merupakan anak muda sebulat suara akan memberikan komitmen penuh membantu BN mencapai kemenangan pada PRU akan datang.



Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bandar Tun Razak & Wilayah Persekutuan Datuk Rizalman Mokhtar ketika berucap, beliau menegaskan mandat BN diserahkan 100%  kepada rakyat untuk ditentukan pada PRU ini.

"Saya takkan bercakap panjang kerana saya tahu semua dah tahu apa kerja² yang nak dilakukan. Saya hari ini minta 3 perkara dalam 100 hari," katanya.

1. Haruslah lupakan masalah dan sengketa yang dihadapi baik dalam parti kerana perkara yang penting adalah untuk kembalikan BN bertapak di bumi Bdr Tun Razak.

2. Jentera Gerak Gempur perlulah jumpa dengan golongan anak muda di kawasan masing-masing, yakinkan mereka kekalkan pemerintahan YAB Perdana Menteri sekarang kerana banyak Transformasi Negara bakal dilaksanakan pada masa depan.

3. Siapa saja calon yang dicalonkan bawah BN di Bdr Tun Razak harus diberikan sokongan tanpa berbelah bagi.

  
Alhamdulillah, apa yang saya lihat pada malam tersebut semangat jentera berada pada tahap tertinggi dan momentum yang dicipta bakal membuatkan PR terduduk di Bandar Tun Razak yang lama ditinggalkan Khalid Ibrahim.

Pada program tersebut, seramai 80 orang jentera bermotorsikal berkonvoi bersama Ketua Pemuda UMNO dan Pemangku Ketua Bahagian Bandar Tun Razak, Saudara Shaharudin Zainal Abidin dari Taman Mewah ke Pejabat UMNO Bandar Tun Razak.


Mantap !




5 comments:

  1. kalau dulu MB Selangor dari BN ada kes rasuah dan telah dijatuhkan penjara 2 tahun, apa jaminan rakyat akan kembali percaya bahawa pemimpin BN adalah mereka yang bebas rasuah?

    Terima kasih

    Pengundi Senyap Yang Perlu Difahamkan

    ReplyDelete
  2. hehehe...begitu juga dgn bekas tpm kite yg dh jd ketua pembangkang...apa jaminan rakyat akan percaya bahawa org itu juga bebas rasuah????

    ReplyDelete
  3. video pelir terjuntai anwar membalon amoi, apa jaminan anwar tak membalon lagi??? cuba jawab...

    jgn jadi munafik laa... full video anwar boleh didownload utk melihat kebenaran..

    ReplyDelete
  4. Habiskan riwayat PKR di Bandar Tun Razak..

    ReplyDelete
  5. kwn2 pengundi senyap ni cuba nak kepastian... kalo anwar boleh dibebaskan maka bekas mb juga boleh dibebaskan. macam ni la pengundi senyap. 5 thn dulu org tanya kat aku apa yg kerajaan dah bagi kat kita. aku sendiri susah nak jawab. sekarang aku tanya balik kat org tu apa yg dah kerajaan pakatan bagi kat engkau sebab ko dulu undi diorang aku tak undi... senyap aje mamat tu.

    pasai rasuah tu kita ambil pendekatan innocence until proven guilty... ai kalo anwar ckp ko boleh terima apasai org lain ckp ko tolak raw raw ayat omputih tu... come on...

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...