Full Width CSS

Apabila @zunarkartunis Pun Sibuk Berpolitik, Maka Terpalit Kebodohan Di Jendulnya #1Malaysia #TolakFitnah

Mungkin sibijak Zunar Kartunis tidak tahu cerita asal disebalik projek ini.

Untuk pengetahuan, melalui PEJ BAHAGIAN UMNO LEMBAH PANTAI, mereka telah mendapatkan dana untuk menampung kos baik pulih yang menyebabkan runtuhan dinding di tanah perkuburan ini.

Rasanya memang tak salah kalau papan tanda itu menulis ia adalah daripada usaha Dato Raja Nong Chik dan Pejabat UMNO Lembah Pantai. Dengan siapa lagi penduduk itu nak berharap, sedangkan YANG BERBOHONG NURUL IZZAH pun tak ambik KISAH tentang kejadian ini.

Untuk rekod, Perkuburan Islam Ini hanya 50 meter daripada Pejabat Yang Berbohong Nurul Izzah.
Memang dari sebelum PARTI KEADILAN RAKYAT ditubuhkan PERKUBURAN ISLAM ini telah dijaga dan mendapat bantuan penuh daripada UMNO CAW KG PANTAI. Alhamdulillah, setiap pemasalahan dapat diatasi dengan bantuan UMNO BAHAGIAN LEMBAH PANTAI.


Bukan nak mendabik dada, tapi untuk pengetahuan setiap jenazah yang meninggal di dalam kawasan UMNO CAW KG PANTAI tanpa mengira fahaman politik, waris tidak perlu untuk mengeluarkan perbelanjaan untuk menguruskan jenazah.

Semua ditanggung oleh UMNO CAW KG PANTAI.

JIKA KAMU RASA BN/UMNO ini zalim, tapi perlu diingat. Parti keramat ini tidak penah mengadaikan agama ISLAM untuk tujuan politik.

Sumber : Lipan Bara

Post a Comment

0 Comments