PM

 photo IMG-20140720-WA0036.jpg

Friday, January 25, 2013

Bukti Bergambar Hadi Awang Pernah Galas Senapang Di Gaza #1Malaysia

Setakat Najib pi Gaza pegang tangan tanda sepakat dengan pemimpin Palestin, jangan nak bangga sangatlah wahai troopers BN.


Di bawah ni bukti Haji Hadi Awang lebih hebat daripada Najib. Presiden PAS ni hebat menggalas senapang untuk menjadi mujahid di Palestin.
















5 comments:

  1. tembak kelawar bolehla....lol

    ReplyDelete
  2. Mcm nak tembak tupai je keh keh keh

    ReplyDelete
  3. Mcm pegang gitar karen jo!

    ReplyDelete
  4. atokk aku dulu tak payahh pakai senapang tembak tupai...tiup guna mulut dah jatoh tupai tu lg hebat drp hj adi..

    ReplyDelete
  5. tembak tupai tak ape,jangan dok tembak org je...

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...