Full Width CSS

Kecoh Bodyguard Sama Bodyguard Pun Bertumbuk, Bukti PR Memang Gangster #1Malaysia #KL112



Video tumbuk menumbuk ni up juga akhirnya. Setelah lama saya mencari-cari. Semuanya untuk buktikan bahawa, kita blogger pro BN ni tak pernah menipu dan memfitnah. Apa yang kita cerita dan letak dalam blog, adalah perkara yang benar dan benar-benar belaka.

Video ini sebenarnya di hadapan pintu masuk. Sengaja dibiarkan video ini berdurasi panjang 4 minit untuk anda melihat apa sebenarnya yang terjadi. Kekecohan bermula pada minit 0:55 , Anwar dan Nik Aziz masuk serentak. Penyokong Nik Aziz bertopi biru, Anwar pula berbaju kuning dan berkot.

Setelah sesak, maki hamun pun bermula, Nurul Izzah hampir jatuh di tolak jatuh. Kemudian tolak menolak dan maki hamun sesama sendiri berlaku. Mula terjadinya pertengkaran dan tumbuk-menumbuk. Paling jelas pada minit, 3:13 lelaki berbaju kuning menumbuk lelaki bertopi dan kemudian berlalu begitu saja.

Hebat betul orang-orang PR ni.

Post a Comment

1 Comments

  1. Nurul Iz tak citer ke dia kena Raba/Ramas/Gesek/Tonjol dengan Pak Lebai PAS... Boleh caya ke semua mamat dan Pak Lebai kat situ... Sure ada yang ambil kesempatan...

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..