Full Width CSS

Mahasewel Mahu Berhenti Belajar, Nak Bawak Lori Pula #TolakPR #MahasiswaSewel #KL12


Dengan berbekalkan sebuah lori telur ayam yang dengarnya telah dicuri, sebuah gerakan student yang berideologi anarki dan pembangkang dimana rata-rata yang ahdir sudah merasakan diri mereka akan tercalon pada PRU13.

Hebahan mengenai perhimpunan ini adalah seramai 10 ribu mahasiswa. Namun sebenarnya yang hadir cuma 20 orang itupun mereka yang gila kuasa dan diupah untuk datang. Keh3.


Inilah dia 10 ribu orang yang hadir! Yang tak nampak tu mereka ada ilmu ghaib. Haha!


Apa nak jadilah korang ni.. Orang semua tengah study sebab nak exam, korang buang masa macam ni. Keris tak faham betul dengan puak-puak ni. Kepada ibu bapa kat rumah pastikan anak-anak anda tidak mendekati puak-puak ini, Sebab mereka bukan mahu belajar pun. Hanya berpolitik sepanjang masa sehingga pelajaran terabai.

Ada tu assignment pun upah orang buatkan. Kena pastikan mereka study sebab sekarang musim peperiksaan. Jangan ikut ideologi tongong macam mereka ni. Tak sedar diri yang mak ayah bagi duit suruh belajar, pergi berdemo bagai.



Muka cantik tapi bodoh

Yang kaum perempuan ni tak tahu ke yang terpekik terlolong tu bukan sifat wanita Islam? Ini ajaran PAS, wanita tutup aurat tapi terpekik terlolong boleh?

Apapun ingatlah peranan kita sebagai mahasiswa adalah untuk belajar.

Post a Comment

2 Comments

  1. anggap lah ini sebagai tugasan luar kelas...lecturernya DSAI...confirm dpt full mark nnti

    ReplyDelete
  2. Pakai tudung labuh...tp sanggup sokong gadai kalimah Allah s.w.t...
    Patutla golongan ni la yg cpat murtad.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..