Full Width CSS

Menyangkal Fitnah Si Rafizi Lembu #TolakFitnah #TolakPR


Hari ini kita dihidangkan oleh satu lagi fitnah yang direka oleh pengarah strategi Parti Keadilan Rakyat (PKR) Rafizi Ramli yang mendakwa penjual karpet Deepak Jaikishan telah membelanjankan hampir RM 13 juta untuk membeli barang kemas Datin Seri Rosmah Mansor.

Fitnah Rafizi Ramli adalah seperti berikut:

Salah satu dari dokumen tersebut ialah mengenai pemindahan wang yang dibuat oleh syarikat-syarikat Deepak iaitu Carpet Raya Sdn Bhd dan Carpet Plus Sdn Bhd ke syarikat-syarikat barang kemas mewah di Hong Kong, yang didakwa Deepak sebagaipembelian barang kemas mewah oleh Datin Seri Rosmah Mansur yang dibayar oleh beliau.

Rafizi mendakwa Deepak membeli barang kemas untuk Datin Seri Rosmah Mansor tetapi penulis ingin bertanya mana bukti pembelian tersebut?

Untuk mengaburi mata rakyat, Rafizi mempamerkan resit - resit dari syarikat - syarikat Deepak iaitu Carpet Raya Sdn Bhd dan Carpet Plus Sdn Bhd. Ini adalah satu pembelian peribadi dimana tidak disebut mana - mana didalam resit tersebut barang - barang kemas ini adalah untuk kegunaan Datin Seri Rosmah Mansor.

Antara resit tersebut adalah seperti dibawah:

Lihat email yang digunakan. project 88 - spproject88@gmail.com? ha ha

Lagi satu jika dilihat betul-betul file yang bernama Datin Mansor Rosmah itu dalam excel? company mana yang jual emas harga juta - juta bagi resit dalam excel? Kalau nak tipu pun agak - agak lah..

Kami akan meniliti lagi fitnah si Rafizi ni dan akan bongkar satu persatu sama seperti yang kami lakukan dalam kes fitnah Rafizi Ramli terhadap NFC.

Ingatlah wahai umat Islam,


“And do not mix up the truth with the falsehood, nor hide the truth while you know it.”
Surah Al Baqarah - Verse 42

Post a Comment

1 Comments

  1. SAUDARA


    dulu masa RAzifi ni bongkar tentang skandal NFC, habis macai UMNO mengutuk dia dan membacking Kak Jat. Akhirnya terbukti bahawa terdapat kepincangan di dalam tadbir urus NFC. Rafizi membongkar tentang pembelian kondo mewah.

    Saya musykil tentang pendirian saudara kerana Rafizi sedang berusaha membongkar "kemungkinan" satu unsur rasuah oleh Deepak.

    Saya berpendapat sebagai rakyat yang waras dan Rakyat Benci Rasuah, kita sepatutnya menyokong usaha beliau tanpa memandang bulu atau kerana isteri seoorang PM.

    saya suka nak mendengar pendirian saudara berkaitan perkara ini dan saya tahu bahawa saudara adaah seorang yang terbuka.

    BTW: ada ayat Al Quran yang terselit di hujung entri saudara, tapi menggelar Razifi dengan perkataan Lembu adakah juga termasuh di dalam ayat yang dinyatakan?

    tq

    JOYAH TAK JONGANG BANGANG (JTJB)

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..