Full Width CSS

Pembangkang Terseksa Jiwa Lihat Gambar Ini @rizalmanmokhtar @bandartunrazak3 #1Malaysia #TolakPR


Saya tertarik semalam melihat gambar ini di dalam Facebook milik Ketua Pemuda UMNO Bandar Tun Razak merangkap Wilayah Persekutuan, Datuk Rizalman Mokhtar yang membantu penduduk mengangkat air di Flat Sri Melaka.

Untuk info, kawasan persekitaran Flat Sri Melaka telah mengalami gangguan air selama 2 minggu iaitu semenjak awal musim persekolahan yang lepas.

Apa yang menariknya saya melihat sebuah lagi laman Facebook Bandar Tun Razak yang diyakini dimiliki oleh penyokong & pendokong tegar LGBT yang diketuai Khalid Ibrahim di sini mempersoalkan keikhlasan Datuk Rizalman membantu penduduk.

Lihat di bawah.



Kenapa tiba² PR begitu lancang bersuara mempersoalkan gambar tersebut?

Adakah sebenarnya jauh di lubuk hati mereka ingin melihat YB Bandar Tun Razak, Khalid Ibrahim juga berbuat demikian seperti Datuk Rizalman atau..

Sebenarnya mereka frust apabila pihak mereka tidak langsung terpikirkan idea membantu seperti yang dilakukan oleh Pemuda UMNO Bandar Tun Razak?




Atas sebab kekecewaan tersebut maka macai² PR pun berteriak kononnya semua ini hanyalah lakonan semata² oleh Pemuda UMNO tapi realitinya penduduk amat menghargai setiap usaha yang dilakukan kerana UMNO jelas sekali dianggap sebagai Juara Rakyat.



#TolakFitnah

Post a Comment

2 Comments

  1. pemimpin2 pr tak sangup bro nak tolong rakyat.. nak angkat air.. fuhh.. jatuh standart diorg bro... yg mampu pemimpin2 pr ni buat ceramah siang malam, lepas tu cakap org lain buat semuanya tak betul, semuanya salah..

    memang hampeh.. pr ni bro...

    ReplyDelete
  2. lepas ni lingkup pr pada pru 13

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..