Full Width CSS

PAS Bakal Berperang Menggunakan Meriam Pada PRU 13 Ini #1Malaysia #TolakPR



Apa motif markas PAS Bunut Payong di bina sebegina rupa, ala kem militan ? Apakah PAS sudah melatih militan-militannya untuk melancarkan serangan ala gerila di Malaysia?

Adakah benteng-benteng pertahanan dibina secara retorik untuk menarik perhatian ramai atau berhajat untuk melancarkan perang dengan pihak Kerajaan?


Pelik...

Mungkin juak-juak PAS ini berhasrat untuk mengikuti pergerakan Al Maunah yang pernah menimbulkan ketegangan di dalam negara suatu waktu ketika dulu?

Umum memang mengetahui budaya keganasan sudah mula diserapkan ke dalam PAS. Mereka sendiri tidak menafikannya. Apakah ini semua persediaan untuk agenda yang lebih besar? BooomMM!

Al-Ma'unah adalah sebuah organisasi pengganas militan di Malaysia yang terkenal dengan keberaniannya melakukan pencerobohan nekad ke atas sebuah kem Rejimen Askar Wataniah pada subuh 2 Julai 2000 dan melarikan sejumlah besar senjata api daripada stor persenjataan. Kumpulan tersebut kemudiannya mendirikan pangkalan rahsianya di kawasan hutan berhampiran perkampungan di Sauk, negeri Perak dan terlibat dalam pertempuran di antara Angkatan Tentera Malaysia dan Polis Diraja Malaysia.

Sumber : Bro Jinggo

Post a Comment

0 Comments