Thursday, February 7, 2013

Semak Kepala Pencacai PR Minta Bantuan @NajibRazak #1Malaysia #TolakPR

Apa cerita ni, pencacai PAS minta Dato Seri Najib Tun Razak menghulurkan bantuan kepada Sekolah Agama Rusila yang terbakaq kelmarin di Terengganu.

Ohhh hangpa dah kutuk Najib baik punya, tiba-tiba teruih dok minta Najib sumbangan. Tapi hangpa dok minta Najib bagi sumbangan dengan cara keji lah. Pasai hangpa dok berkias-kias kasaq pulak.


Bukan niat saya nak menghasut Najib tetapi nasihat saya kepada pencacai dan pejuang LGBT, beringat-ingatlah bahawasanya langit tidak selalu cerah dan bumi tak selalu basah.



2 comments:

  1. Nak mintak tulong ngan orang; tapi bahasa & akhlak bernilai rendah....

    ReplyDelete
  2. Tak pe lah jika puak2 Pas ni nak hina banyak mana pun kat PM kita utk dapatkan bantuan.
    Dah memang mereka2 tu terencat akal semuanya..tak patut kita nak salahkan mereka.Lagipun mereka2 ni bukan belajar tinggi pun...sbb tu tak de akhlak...sedang dgn komunis Dap mereka boleh berakhlak...layaklah mereka dgn sikap mereka2 tu..satu gabungan yg amat serasi..

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...