Full Width CSS

Siapa Nak Bertanggungjawab Kejadian Di Memali? #1Malaysia #TolakPR



Adakah hari ini PAS berani bercakap mengenai Amanat Hj Hadi?
Adakah hari ini PAS berani bercakap mengenai tragedi Memali?
Adakah hari ini PAS berani bercakap mengenai jumlah kutipan tabung Memali?
Adakah hari ini PAS berani bercakap mengenai status kematian mangsa Memali?
Adakah hari ini PAS berani bercakap mengenai nasib balu & keluarga mangsa Memali?
Jawapannya satu saja iaitu TIDAK BERANI

Saya yakin, PAS hari ini terkecut telornya apabila soal perjuangan Memali dibangkitkan. Tiada perkataan yang terpacul keluar baik dari mulut Presiden PAS hari ini, Hj Hadi yang telah mengamanatkan kepada ahli² PAS mengenai ketaksuban menolak dan mengkafirkan orang² UMNO suatu masa dahulu.


Inilah kesan Amanat Hj Hadi yang telah MENYESATKAN ratusan umat Islam yang taksub dengan perjuangan songsang PAS. Umat Islam harus sedar perjuangan PAS sejak dulu lagi bukanlah berlandaskan Islam semata-mata.

Lihatlah hari ini, PAS semakin rancak berdoa dan bermunajat kepada Allah secara beramai² memenuhi stadium di Kelantan dan Selangor khususnya. Didoakan kecelakaan kepada UMNO dan BN tetapi Allah Maha Besar dan Maha Kuasa.

Semakin hari, Allah S.W.T menunjukkan pelbagai kepincangan dan kemudaratan Islam di dalam PAS. Secara tidak langsung, Allah telah menunjukkan wajah sebenar PAS yang hanya bertopengkan Islam tetapi bernafsukan Syaitan demi mengejar SYURGA dunia di Putrajaya bersama² musuh Islam.

Ikuti penjelasan Ust Kamal Saidin di bawah :



Post a Comment

1 Comments

  1. ' Mrk mengambil org org alim mrk dan rahib rahib mrk sbg tuhan tuhan selain Allah swt,...' At Taubah 33
    ' Dan mrk berkata lg : Wahai Tuhan kami, sesungguhnya kami telah mematuhi kehendak ketua ketua kami dan org org besar kami, lalu mrk menyesatkan kami dr jln yg benar. Wahai Tuhan kami, berilah mrk azab sengsara dua kali ganda dan laknatlah mrk dgn laknat yg sebesar besarnya !' Al Ahzaab 67 & 68.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..