Full Width CSS

Blogger Pencacai PR Mengamuk Depan Wartawan, Bongok ! #1Malaysia #TolakPR

Ini mesej untuk Tulang Besi, kalau kalau dia terbaca artikel ini.

Memalukan lah. Apa perlu bergaduh dengan wartawan media bila kita bloggers mempunyai ruang yang lagi bebas untuk meluahkan pandangan kita yang berbeza dari mereka. Mereka mungkin ada sudut penceritaan / laporan yang memerlukan Azlan Lazim menjawab mengenai Sumpah Laknat itu.

Sebagai seorang blogger, kita perlu menyesuaikan diri di majlis majlis yang melibatkan pengamal pengamal media yang lain. Tak perlu kita tunjuk kehebatan berhujah isu yang kita sangka kita saja yang tahu lebih daripada orang lain. Tolak ketepi lah sentimen kepartian bila bersama dengan main streamers.

To make matters worse, wakil media yang di hamun itu bukan nya dari Utusan mahupun Berita Harian. Udah lah tak kenal dengan mereka mereka itu, pi menyampuk dan menghentam mereka tak pasal pasal. Jadi fikirkan lah dan buatlah renungan sejenak. Jangan melenting tak tentu pasal. Lagi melenting lagi banyak kelemahan kita terdedah.

Bila dah jadi macam ini sudah tentu rasa tak selesa untuk hadir sidang sidang media akan datang. Lagi baik duduk rumah dan luah kan perasaan dan pandangan tersendiri di portal dan blog peribadi.



Inilah dia perangai² orang PR yang nak pegang kuasa di Putrajaya. Belum jadi pemerintah yang sah, sudah mula menunjukkan keegoan kononnya dia lah yang terbaik dalam menyampaikan fakta. Ini bukan kali pertama orang PR menyerang dan mempersoalkan pengamal media tapi ia sudah mula diamalkan oleh Anwar Ibrahim sendiri.

Cuba usha video di bawah.



Dengar cerita, budak blogger pencacai PR ni menggunakan nama Tulang Besi kui kui kui

Post a Comment

0 Comments