PM

 photo IMG-20140720-WA0036.jpg

Thursday, March 7, 2013

Blogger Upahan RM3000 Cuba Malukan Polis & Tentera @PDRMsia @NajibRazak #LahadDatu

Setuju tak anda jika JK simpulkan yang Malaysia ini mempunyai pembangkang yang paling bodoh dalam dunia??

Bukan setakat ketuanya yang makin lama makin menampakkan kejahilan dan semangat yang sungguh tidak patriotik (antaranya menyatakan insiden Lahad Datu satu sandiwara,memperlekehkan ATM kita, mempermainkan kenaikan pangkat bagi perwira yang terbunuh) bahkan perangai yang sama telah menular ke pengikut-pengikut mereka pula!
Jika dahulu puak-puak yang sama marah dan menuduh kerajaan lambat bertindak dalam isu ini, apabila kita sudah bertindak mereka menuduh kerajaan kejam pula! JK pun tidak tahu mengapa pembangkang kerap mempersoalkan segala-galanya, bila kita soal Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim, kita diugut saman dan dimarahi pula!


Terbaru, setelah kantoi gagal dan menipu mencari salah kerajaan (tidak tahu beza MILF dan MNLF, Sultan Sulu yang diiktiraf dan yang tidak diiktirah), puak pembangkang telah mengedarkan gambar yang terlebih dahulu diedar oleh Menteri Pertahanan, Datuk Zahid Hamidi yang menyiarkan mayat penceroboh yang dijumpai dalam sebuah kubur besaran. Mereka telah memfitnah mayat-mayat tersebut merupakan mayat anggota keselamatan kita pula!!

Tiada satu perkataan pun yang mampu terkeluar dari mulut JK melainkan merasa kesal kerana tahap pemikiran pembangkang Malaysia sudah sampai ke tahap kronik lagi merisaukan. Dalam kita menghadapi suatu krisis yang serius, pembangkang seharusnya membantu kerajaan bagi menangani isu ini dengan segera, bukannya dengan mengkritik selagi boleh.

Tanyalah mana-mana parti pembangkang yang ada di negara lain, keselamatan negara haruslah diutamakan terlebih dahulu, maka apa objektifnya mengkritik segala tindak tanduk kerajaan melainkan ingin memperbodohkan diri sendiri!

JK juga hairan dengan kehadiran wartawan dari Malaysiakini di Lahad Datu yang sibuk-sibuk ingin turut serta membuat liputan. Jikalau kehadiran anda di sana hanya untuk mencari kesalahan kerajaan, anda memang menempah silap besar kerana rakyat sudah bosan dan muak dengan tindak tanduk anda yang tidak sayangkan negara dan perwira kita!

JK: Dengar-dengar ada wartawan Malaysiakini yang jatuh terjelepuk ketika ingin mengambil gambar. Padan muka!

5 comments:

  1. Subhanallah... dia org ni apala nak jadi. mana unit amal pas? mana? cakap bukan main- nak bjihad konon tp habuk pun tarak.
    Semoga segala fitnah korang akan dibalas Allah dgn kemenangan majoriti untuk BN dnn UMNO khasnya.

    ReplyDelete
  2. Memanglah Pembangkang Malaysia adalah yang paling LOW CLASS in the world..jangan layan je..biar mampus semua ikut Tian Chua.

    ReplyDelete
  3. Pembangkang kat Malaysia ni semua binatang, bangang dan bodoh.semua kerajaan salah, dia bodoh bangang pun krjan salah.bekalan air kat rumah kena potong pun salah krjan.dasar bangang apa pun salahkn krjan.nak masuk syurga masuk pas.apa bangang pun aku tak tau.Allah bg akal fikiran gunakn lh sebaiknya.ni tdk makin di bangang2 kan.memang dasar bangang...dari bapak sampai anak bangang, turun plak kat cucu cicit.last2 1 keturunan.bangang bangang..baik mampu lg bagus dr hidup bangang dan bodoh ni.tak di bangangkn org.byk dah Allah tunjukkan, pun masih bangang.dasar bangang dr pemimpin sampai akar umbinya pun sama BANGANG!!!!!!

    ReplyDelete
  4. aku nampak mcm mayat2 negro/nigerian je tu.. !

    ReplyDelete
  5. JIHAD DEMI PARTI DEPA, JIHAD DEMI KOCEK DEPA... JIHAD DEMI BIG BOSS DEPA, ANWAR IBRAHIM!

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...