Full Width CSS

@chegubard Ada Skandal Dengan Budak @sammalaysia @edyesdotcom #1Malaysia #TolakPR


Mostly komennya berkisarkan andai Chegubard menjadi calon pada PRU 13 akan datang maka dia perlu 'membersihkan' dirinya mulai sekarang dan juga komen-komen yang mengharapkan Chegubard tidak mengabaikan tanggungjawabnya terhadap isteri & anak-anak.

Sesuatu yang pelik apabila membaca komen-komen sedemikian rupa. Admin cuba selidik dan menyelidik apa sebenarnya yang berlaku.Jawapan yang admin temui amat memeranjatkan. Perkara ini diberitahu sendiri oleh budak yang bersama dari awal perjuangan Chegubard dalam kancah politik sehingga ke hari ini. Pendedahan ini dibuat kerana beliau kecewa dengan sikap Chegubard yang semakin tak keruan melayan nafsu serakahnya. Percaya ataupun tidak, hal ini benar-benar berlaku di dalam group Solidariti Anak Muda M'sia (SAMM).

Chegubard mempunyai hubungan skandal dengan girlfriend (Gf) 'anak buahnya' dari kalangan ahli SAMM sendiri. Amat memeranjatkan apabila sumber Admin memberitahu bahawa dalam diam Chegubard menjalinkan hubungan geli-geli dengan salah seorang Gf orang kanannya yang tidak mengetahui akan hal tersebut.

Ada kalangan pemimpin dari dalam PR juga mengambil kesempatan dengan mengadakan hubungan seks bersama budak-budak perempuan dari SAMM yang rata-rata pelajar pusat pengajian tinggi. Perkara ini disahkan sendiri oleh sumber pertama Admin yang merupakan pengikut setia Chegubard dan individu yang bertanggungjawab menaikkan Chegubard ke tahap ini.




Ikuti lagi sambungan kisah Chegubard 'tibai' Gf sahabat baiknya yang bernama .......

ABC
ASALKAN BUKAN CHEGUBARD

Sumber : Bersih 3Suku

Post a Comment

1 Comments

  1. Apa barang pemimpin PKR/PR semuanya ada masalah sex ni?????????????? Pemimpin Jubur Tahi leeeee

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..