Sunday, March 3, 2013

Pencacai @Khalid_Ibrahim Dah Pandai Main Ugut Bunuh Pula #1Malaysia #TolakPR

Pencacai PR di Bandar Tun Razak memekik dan terlolong apabila menggertak blogger REZQEEN HILL atas tujuan menakut-nakutkan beliau. Teruk betul perangai pencacai-pencacai belaan Khalid Ibrahim



Inilah KAMBING BELAAN ahli parlimen Bdr Tun Razak, kerjanya ditugaskan untuk memekik terlolong macam kena sawan. Apa saja yang UMNO/BN Bdr Tun Razak buat yang terbaik untuk rakyat dialah yang akan tunjuk hero...membantah seolah-olah tahu segala-galanya dalam apa saja aspek.
Makin hamun, fitnah sana sini, melalak tak tentu pasal, ugut bunuh dan sebagainya dah jadi makanan harian pencacai rejim pembangkang nie. Kalau tak maki orang dalam sehari, GR rasa tak complete hidup. Hati dah hitam sangat pun, sebab kawan-kawan diaorang kan manusia yang bertopengkan Iblis.



Korang tengoklah dua gambar di atas, si Azizul ni memang sengaja buat publisiti murahan. Dan sepatutnya berterima kasih pada GR sebab keluarkan artikel pasal manusia BODOH nie. Kalau GR jadi Azizul malu nak terima BR1M, yelah kata UMNO/BN nie semuanya tak betul. Tak payah lah buat permohonan untuk BR1M.

Manusia tak tahu malu pun ye diaorang nie. Kesian Khalid Gagap yang diaorang sanjung tak bagi diaorang makan. Sebab tu terhegeh-hegeh beratur ambil BR1M. Sebelum nak cakap ini semua duit rakyat, fahamkan dulu maksud apa itu duit rakyat. Jangan cakap tak guna otak.


Sumber : Gossip Rakyat

3 comments:

  1. Samseng yang bukan samsengMarch 3, 2013 at 7:23 PM

    Itu samseng taik kucing. jangan takut pada pencacai haprak ni. Kalau betul gangster tak akan mengaku gangster. Orang yang suka propa aje yang cerita kebrutalan nya supaya orang nampak dia hebat. Sebetulnya dia bukan apa-apa. telor pun kecut bila kena jerkah

    ReplyDelete
  2. Samseng yang bukan samsengMarch 3, 2013 at 7:24 PM

    Samseng kampung dusun aje dia tu

    ReplyDelete
  3. kalau betul mafia jom la aku pun teringin juga nak menembak...ok ke

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

BAJU SEA GAMES 2017

BAJU SEA GAMES 2017
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...