Full Width CSS

Petanda Positif Pengundi Cina Di Seputeh & Petanda Awal Kekalahan #MPPemalas @Teresakok @nicolewong89


Puan @nicolewong89 memberi ucapan

Tahniah diucapkan kepada kepimpinan Barisan Nasional (BN) Parlimen P122 Seputeh yang hari ini telah berjaya mengumpul hampir 2000 orang pengundi di parlimen Seputeh di dalam program PERHIMPUNAN PENGUNDI - PENGUNDI MASYARAKAT CINA YANG KEMBALI MENYOKONG BARISAN NASIONAL UNTUK PRU - 13.


Program ini telah dihadiri oleh orang - orang kuat Barisan Nasional Seputeh terutamanya Puan Nicole Wong Siaw Ting (MCA), Datuk Mustapa Kamal (UMNO) dan Sdr Razlan Rafii (UMNO). Antara pengisian program ini adalah ucapan dari Puan Nicole Wong, yang insyallah akan menjadi calon MCA bagi menentang #MPMalas Teresa Kok. 


Antara initipati ucapan Puan Nicole Wong adalah beliau berjanji akan berusaha bersungguh - sungguh untuk pertama sekali mendengar masalah pengundi. Bagi saya ini adalah penting kerana kita tidak mahu ahli parlimen yang "take for granted" keperluan penduduk setempat. No 1 constituency is the same, therefore kita perlukan YB yang boleh #listen #listen #listen

Kedua, Puan Nicole Wong berjanji akan "Take Action" . Ini juga bagi saya satu perkara yang positive kerana kalau Puan Nicole hanya mahu #listen #listen #listen tapi No action buat apa betul x? 



Ketiga, Puan Nicole juga berjanji akan memastikan pegawai - pegawai beliau memainkan peranan yang penting dalam semua Peti Daerah Mengundi (PDM) selepas PRU - 13.

Ini adalah benda paling penting pada pendapat saya kerana Ahli Parlimen sekarang pernah marah kepada saya yang beliau tidak diberitahu masalah di Seputeh oleh itu macam mana beliau hendak tolong.


Ini menunjukkan pegawai - pegawai Teresa Kok tidak melakukan kerja mereka dengan baik dan dari mengakui kesalahan mereka, mereka salahkan pengundi pula. Oleh itu saya menyambut baik janji Puan Nicole Wong untuk memastikan pegawai - pegawai beliau akan memainkan peranan yang lebih effective di Seputeh jika beliau menang PRU akan datang.

Kesimpulannya, saya berharap pengundi Cina dan bangsa - bangsa lain di Seputeh dapat memberi Puan Nicole Wong peluang untuk menjadi ahli parlimen anda. Insyallah jika beliau dipilih, together bersama kekuatan BN di peringkat Federal (Pusat) banyak lagi kebaikan dan kemajuan yang dapat kita nikmati di Seputeh.

So apa Teresa Kok buat di Seputeh?

Ini jawapannya..

Post a Comment

1 Comments

  1. Teresa Cock pun masyuk bulanan tak kurang RM50k berkat dari pelbagai jawatan yang dia pegang sampai tak terpegang.

    Yang berjaya di pegang sampai tak cukup cukup ialah wang!

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..