Full Width CSS

Update Terkini : Seorang Askar Cedera Parah Ditembak Pengganas Sulu #LahadDatu #1Malaysia


Ini gambar yang bertebaran di dalam laman Facebook sejak tengahari tadi berhubung kes perajurit negara ditembak oleh Pengganas Sulu di Lahad Datu.

Gambar 1124833 Kpl Khairul Anuar yang ditembak di Lahad Datu pagi tadi. Dalam keadaan stabil di Hospital Sandakan. Kejadian dipercayai berlaku akibat dari serang hendap Penceroboh. Dalam kejadian tersebut, 3 pengganas ditembak mati dan 2 lagi yang cedera melarikan diri.

Mari kita bersama berdoakan agar Kpl Khairul Anuar dan anggota perajurit yang lain dikuatkan iman dan diperkukuhkan ketaqwaan kepada Allah S.W.T bagi menghadapi ancaman penceroboh negara dan menjalani dugaan ini dengan penuh kecekalan.

Saya minta maaf kepada keluarga mangsa kerana menyebarkan gambar ini tetapi saya bertanggungjawab menyedarkan rakyat Malaysia akan nasib² perwira Malaysia yang berjuang di perbatasan demi agama, bangsa dan tanah air.

Dalam masa yang sama saya ingin menyedarkan penyokong PR supaya jangan terpengaruh dengan dakyah PR yang mendakwa kononnya kejadian yang berlaku di Lahad Datu hanyalah sebuah sandiwara.

Post a Comment

5 Comments

  1. ya allah sian nya dia, mesti sakit gile. ya allah tolong hambamu ini. ini hanya kerana negara tercinta, allah bersamamu

    ReplyDelete
  2. Semoga kecederaannya segera sembuh.
    Perwira negara yg mempertahankan negara.
    AlFatihah buat yang gugur.

    ReplyDelete
  3. Ya Allah slmtkan le perajurit wira negara....yg tlh byk berkorban untuk negara...bukan shj tinggal anak n isteri d kpg halaman...malahan berdpn dgn musuh durjana...wira negara sanggup mati untuk negara....Ya Allah slmtkan le mereka...

    ReplyDelete
  4. Ya Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang. Selamatkanlah perwira-perwira Kami yang berada diperbatasan. Kau lindungi lah mereka Ya Allah. Kau kurniakan semangat juang yang tinggi didalam jiwa mereka ya Allah. Kau teguh lah iman Dan kekuatan mereka. Sesungguhnya Kau maha pengampun dan maha mendengar ya Allah.

    ReplyDelete
  5. Dear saudara2 seagama dan sebangsa ku, im not malaysian but im proud of wira2 malaysia yg berkorban dan yg terkorban.. May god bless u and your family..

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..