Full Width CSS

Jentera @Barisanasional Bandar Tun Razak Edar Manifesto BN @NajibRazak @MuhyiddinYassin #1Malaysia #TolakPR #PRU13

Petang semalam, Pemuda & Puteri Barisan Nasional (BN) Bandar Tun Razak bersepakat turun padang mengedarkan risalah dan manifesto BN yang telah dilancarkan oleh Perdana Menteri, Dato Seri Najib Tun Razak pada 6 April 2013 yang lalu bertempat di Stadium Putra Bukit Jalil.



Pengedaran dilakukan bertujuan untuk memudahkan rakyat mendapat maklumat serta info yang terperinci mengenai dasar kerajaan dan janji² yang bakal ditepati setelah BN mendapat 2/3 kemenangan pada PRU 13 akan datang.

   

Langkah yang diambil ini sedikit sebanyak dapat membantu kerajaan dalam menyebarkan maklumat yang benar dan lebih kepada golongan sasaran iaitu rakyat.







Diharapkan usaha berterusan sebegini dapat memberikan impak yang besar kepada BN Bandar Tun Razak dalam menentukan arah tuju BN pada PRU 13 akan datang.

Post a Comment

3 Comments

  1. bangga i tau, rasanya khalid gagap bungkus kot kali nie. dh x yh lantik lagi org smph mcm ni. sy pengundi BTR sbb sy org sn...tak sabo nak tgk dia dkalahkan

    ReplyDelete
  2. Baik2 buat keje2 jgn curi tulang sokmo. Kalo tak curi tulang dah tentu boleh menang. Banyak sangat pengkhianat bangsa yg tak tau dek untung sekarangni. Jgn gigit tangan orang yg menghulurkan bantuan. Cuma berharap penyatuan bangsa melayu dgn penuh hikmah. Jgn ikut perangai orang Pas & PkR yg sonsang, Menyusahkan org ramai dgn ideologi sonsang mereka. Biarkan mereka dgn Ideologi Sonsang mereka.

    ReplyDelete
  3. Gua respek abis kat lu orang nyer effort untuk pastikan BN menang semula di BTR ni. Memang cool PRU13 di P124 ni., gua cakap dari sudut pandangan gua bro.. Anyhow., BN tetap pilihan gua!

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..