Full Width CSS

Semakin Ramai Meninggalkan PAS, Bukti BN Masih Relevan #1Malaysia #TolakPR #PRU13


Lepas sahaja berita video #StopaAli makin ramai orang PAS dah tak percaya dengan kepimpinan parti mereka. Tak wujud isu 'dibeli' UMNO kerana mereka ini memang dah rasa PAS tak relevan langsung.

Gerakan yang sudah sedar daripada terus ditipu oleh PAS itu diketuai oleh aktivis PAS yang dahulunya sangat setia dengan kepimpinan. Beliau yang bernama Samiran Sapuan akui menyokong Pakatan adalah satu kesilapan besar.Mereka menyerahkan borang keahlian UMNO kepada Datuk Tajuddin Abdul Rahman yang juga merupakan Ketua Bahagian UMNO Pasir Salak.

Dalam ucapan beliau semalam, saudara Samiran memohon ampun dan maaf kepada UMNO dan Barisan Nasional bagi pihak rakan-rakan beliau serta dirinya sendiri. Ternyata mereka menyesal dan rasa tertipu.

Mereka berkata, demi menegakkan agama, bangsa dan negara mereka memilih untuk berjuang bersama UMNO yang lebih relevan dan konsisten dalam perjuangan.

Sebelum ini seramai 429 ahli Cabang PKR Pasir Salak telah menyertai UMNO meninggalkan parti yang semakin hari semakin runtuh. Nampaknya Pakatan semakin terdesak dengan keadaan yang sedang berlaku.

Hanya DAP yang nampak kukuh didalam Pakatan membuatkan ramai orang-orang PKR dan PAS sudah berasa tidak relevan dan dikongkong selepas kebanyakan keputusan dikuasai oleh DAP.

Bayangkan jika DAP punya kerusi tidak pula timbul cerita untuk ada 3 penjuru berbanding PAS dan PKR yang sanggup berlawan sesama sendiri walaupun mereka kata mereka 'Pakatan'. Sekarang rakyat Malaysia dah nampak Pakatan tidak pernah bersatu melainkan tutup mulut,mata dan telinga demi meraih kuasa.


Post a Comment

4 Comments

  1. Replies
    1. jangan percaya sgt apa yg lakukan tu..itu ada lakonan saja.ALLAH lihat apa yg anda lakukan...HIDUP PR. ALLAH BINASAKANLA KPD ORANG BUAT JAHAT seperti tu.AMIN.

      Delete
  2. Dulu kini dan selama UMNO tak habis-habis tipu rakyat..kpd yg lihat gambar ini jangan percaya apa dilakukan ahli parti saitan tu..apa yg dibuatnya tu hanya nak tunjuk rakyat benci pd parti PR. memang mamat tu orang UMNO,hanya lakonan yg dibuatkan tu, lagi byk video dipaparkan,lagi byk org benci pd parti BN. HIDUP PR..INGAT ALLAH LIHAT APA YG ANDA LAKUKAN.INGAT MATI JGN INGAT DUIT....ALLAH TUNJUKKAN KUASAMU..BINASAKAN KPD ORANG BUAT KERJA SEJAHAT TU, AMIN.

    ReplyDelete
  3. ULALA KESIAN PENYOKONG PKR KEBANYAKKAN MEREKA SEMUA DIPINGGIRKAN PEMIMPIN MEREKA SETELAH MENGUNDI. JANJI DAPAT UNDI JAH. TETAPI DGN KEMALUAN YG TAK DIJAGA TERHENGGEH HENGEH DATANG AMBIL WANG BR1M. ORE PKR DAH BODOH SOMBONG SOKMO. BOLEH TAU APAKAH BAKTI PEMIMPIN PKR SELAIN DARI IDEOLOGI SONSANG MEREKA SEPERTI MANA PEMIMPIN MEREKA KEBANYAKKAN NAFSU YG SONSANG? KESIAN DIBERI OTAK LETAK DEKAT LUTUT. PADAN MUKA HANG2! PENYOKONG PKR TELAH DIPERBODOHKAN OLEH PEMIMPIN MEREKA. BIARKAN MEREKA DGN KELOMPOK ORE BODOH DAN SGT BERBANGGA LAGI. HIDUP PKR YG SONSANG!

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..