Friday, May 3, 2013

#PRU13 : Orang PAS Solat Sembah 5 Tuhan? #1Malaysia #TolakPR #BetterNation #BarisanNasional



Bila kita kata PAS SESAT ramai yang melenting. PGayR jangan cakaplah. LGBT sudah menjadi cara hidup. Ini apanya?

Sehinggakan banner pemimpin Pakatan Haram diletakkan di depan?

Rukuk dan sujud menyembah Wan Azizah, Anwar Ibrahim Haji Hadi, Nik Aziz dan terutama cina kapir Lim Kit Siang?!
Astargfirullah hal adzzim.

Kalau ye pun fanatik sangat, janganlah sehingga meletakkan gambar-gambar berkenaan di saf depan!

Nak kata unsur Syiah sudah diterapkan ke dalam PAS dengan menyembah potret pemimpin, kita kata orang-orang Syiah sendiripun tak sembah orang kafir seperti Lim Kit Siang!

6 comments:

  1. Takut ke nak publish komen yg menghentam sebab tu kena tapis dulu setiap komen yer. Kamu ni kalau yer pun berpolitik jgn la sampai buat fitnah besar mcm ni. Pasal sembahyang mengadap poster pun kamu boleh ckp sembahyang meyembah mereka. Kalau kita sembahyang kat dalam rumah sendiri pun pastu ada lak gambar ibu bapa kita kat dinding, adakah kita dikatakan menyembah ibu bapa kita. Dan adakah kita terpaksa menukar arah kiblat hanya kerana semata2 gambar tersebut. Ada akal sila gunakan dengan bijak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keadaan semacam ni lah yang membiakkan rasa taksub dan mendewa2kan pemimpin..dan gambo si kit siang tu wajarke di pampang?...sorry to say..korang memang sesat dan tiada harga diri lagi..so pathetic!!!

      Delete
  2. ALAMAT BALA LAH PUAK2 NI...APA KE BENDA TAKSUB SAMPAI MACAM TU SEKALI...BAWA MASUK KAFIR PELIWAT SEGALA MANUSIA MASALAH MORAL UNTUK DI PUJA DLM SURAU TU!!

    ReplyDelete
  3. My Small Bakery ..... hang pun guna otak la sama .....ubah kiblat wat pa aih ...bkn ayah pin dok solat kiblat merata ...ubah gambar laa ...awat ruang kat rumah dah x ada ka utk letak gambar ........ nak deko rumah kena pikiaq la dulu jgn hentam keromo ... mcm banner tu sama la ..letak la sblh dinding yg tak ngadap kiblat ...sekarang ni sapa tak guna otak ........... budus tul ...sblm buat ..pikiaq dulu ... dok kira nak ubah kiblat ..kerja bodoh la ...

    ReplyDelete
  4. Gantung gambar haiwan atau manusia tu je pun dah dilarang dalam islam. Inikan lagi ke arah kiblat. Apa nak jadi orang sesat PAS

    ReplyDelete
  5. orng kita nie suka sngat menuduh tanpa usul periksa kan

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

BAJU SEA GAMES 2017

BAJU SEA GAMES 2017
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...