Full Width CSS

Siapa Yang Ajar Cina Jadi Kurang Ajar Pada Islam? #1Malaysia #TolakPR @NajibRazak


Sikap mendiam diri kerajaan dalam beberapa isu yang membabitkan Islam di Malaysia hari ini dilihat seakan-akan tiada kesudahannya.

Hal ini amat menyakitkan hati dan perasaan orang Islam Malaysia terutamanya apabila kerajaan yang dipilih secara demokrasi pada 5 Mei 2013, bersikap mendiamkan diri dalam isu melibatkan kesucian agama Islam.

Ikuti kenyataan terbuka Saudara Razlan Rafii, Ketua Pemuda UMNO Seputeh berkenaan kebiadapan Cina yang membuatkan kerajaan menjadi bacul untuk bertindak tegas.

_________________

Istimewanya orang Cina! Kerajaan Malaysia bacul pada orang Cina!

Orang cina tidak menghormati kerajaan Malaysia kerna tahu segala tindakan mereka akan dilindungi oleh Kerajaan malaysia.

Mereka bebas untuk menghina Agung, menghina Islam malah mereka boleh bermaharajalela dengan segala kegiatan haram mereka.

Kerajaan Malaysia sememangnya berat sebelah dan senantiasa mengagungkan orang cina.

Lihatlah sekeliling dalam malaysia ni, semua hak orang cina, boleh buat apa sahaja, sebab kerajaan malaysia bacul dan tidak bertaring.

Mereka boleh buka judi walau haram, mereka boleh buka bengkel walau haram, mereka boleh tutup jalan kalau berniaga walau haram.

Semua ni sebab kerajaan malaysia bacul untuk ambil tindakan kepada mereka!

Hari ini, bila cina hina agung, kerajaan malaysia yang sembunyi identiti cina derhaka ni, sebab mereka bacul dan lindungi cina.

Saya jamin, kerajaan malaysia akan bacul sekali lagi terharap 2 cina yang menghina islam dengan hidangan babi.


Razlan Rafii
Ketua Pemuda UMNO Seputeh

Post a Comment

3 Comments

  1. tahniah Razlan, aku setuju.

    ReplyDelete
  2. Tuh le pasai... ingat nak tukar kerajaan, tapi puak yg sebelah satu lagi teruk..habis macam mana!!!!

    Apa yg kerajaan takut dan lembik sgt dgn Cina nih??

    ReplyDelete
  3. as salam..sye setuju ngan kenyataan ni..kita nk tgk tindakan yg gov nk kenakan pd mereka..adakah mereka didenda atau dipenjara...takat denda kompem blh byr...ce bg penjara..bru thrill...baru org tau kuasa ISLAM...

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..