Full Width CSS

#PemilihanUMNO : @KhairyKj Berani Tak Cium Keris Selepas Menang Nanti? #UMNO #PAU13

Semalam saya sempat tweet dengan YB Khairy Jamaluddin, Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia dan merangkap Menteri Belia & Sukan Malaysia.

Tweetnya berbunyi begini :


Namun sehingga artikel ini ditulis, Khairy masih tidak respon terhadap tweet ini. Saya faham, YB Khairy seorang yang sibuk sekarang ini untuk berkempen sana sini sehingga tidak sempat membaca twitternya.

Tak mengapalah YB Khairy, mungkin undi saya yang diminta tapi permintaan saya tidak dilayani. Inilah nasib ahli UMNO.

Berikut adalah mesej peribadi YB Khairy kepada semua perwakilan.

Tanggal 12 Oktober nanti, para perwakilan Pemuda UMNO akan melaksanakan proses demokrasi dalam parti dengan memilih kepimpinan Pemuda di peringkat bahagian dan juga pusat. Ini adalah satu anjakan monumental bagi parti keramat UMNO yang sentiasa menongkah cabaran agar sentiasa relevan dan kekal di kelok perubahan.

Saya akan mempertahankan jawatan Ketua Pemuda UMNO Malaysia sebagai calon no 1 dan saya berharap rakan-rakan perwakilan akan dapat menyokong dan bersama-sama saya dalam kita meneruskan perjuangan sayap Pemuda UMNO demi agama, bangsa dan tanahair yang tercinta. Saya telah cuba melaksanakan amanah kepimpinan yang diberi dengan terbaik pada penggal lalu dan kini memerlukan anda untuk menyempurnakan apa yang telah kita azam dan rancangkan bersama.

Post a Comment

0 Comments