Full Width CSS

MP Bayan Baru @simtzetzin Tak Boleh Tidur Diganggu Oleh MP #BarisanNasional #1Malaysia


Ahli Parlimen Bayan Baru, Sim Tze Tzin memberitahu bahawa beliau terganggu dan amat bersedih apabila bangun daripada tidur. Semua ini gara² perbuatan seorang Ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) yang telah menelefon beliau pada jam 3 pagi.

Ahli Parlimen BN yang dimaksudkan ialah Datuk Seri Reezal Merican yang telah menelefon Sim Tze Tzin untuk memberitahu bahawa Ahli Parlimen Bukit Gelugor, Karpal Singh telah meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya jam 12 tengah malam.

Perkara itu telah ditweet oleh Sim Tze Tzin awal pagi tadi dan kemudiannya mengesahkan berita tersebut daripada anak Karpal Singh.


Reezal Merican yang juga merupakan wakil rakyat Kepala Batas turut berkongsi kesedihan dan simpati kepada keluarga Karpal serta ahli DAP yang ditweet awal pagi tadi.

"I'm deeply saddened by this shocking news. Can't believe it. Just a week ago he was with us. My deepest condolence to family of YB Karpal Singh and DAP members" - Reezal Merican


P/s : kita harus berterima kasih kepada Karpal Singh kerana nasihat beliau kepada Tun Dr Mahathir Mohamad yang ketika itu merupakan Perdana Menteri telah menyebabkan seseorang dipecat dan tidak dapat menjadi Perdana Menteri ke 5.

Post a Comment

1 Comments

  1. Apa sangatlah jasa Bai tu? Kalau dosanya, bertimbunlah....menentang HUDUD, mengutuk Sultan Perak, mempertahankan Peliwat Tegar, menjahanamkan minda rakyat kita, tak bayar berpuluh-puluh saman trafik. ISH-ISH-ISH!

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..