Full Width CSS

SERAM : Misteri Kematian Karpal Singh Bakal Dirungkai #1Malaysia


Haihhhh tak tau la nak komen apa lagi tapi apa yang pasti terdapat kelibat Tok Moh di lokasi kemalangan Karpal Singh.

Mungkin dia cuba merungkai misteri di sebalik kejadian yang berlaku kepada Karpal Singh. Walhal semua orang tahu, pemandu dia bawa kereta laju.

Sama-sama lah kita nantikan keputusan 'research' Tok Moh ni.

Post a Comment

5 Comments

  1. APA YANG DICARI OLEH TOK MOH TU HA? MUNGKIN NAK JUMPA DGAN MALIKAT MAUT YANG RAGUT NYAWA KS KOT DAN NAK "HERET" MAKHLOK ALLAH YG SETIA MENJALANKAN TUGAS TU KE MAHKKAMAH PR (PIHAK PENDAKWA DIKETUAI OLEH ANUAR IBRAHIM KOT?). BALIKLAH BERTAUBAT SEBELUM TERLAMBAT. KHIDMAT PERCUMA KOT SPRT KS TERHADAP KES LIWAT II Anuar !!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Rezuin Queen bodoh cam katak di bawah tempurung, saintis Amerika dan Rusia juga buat research dlm bidang occultism, apakah kekurangan yg ada pada Si Bomoh Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa pula Rezuin Queen ni? Aduhhh pening kepala aku dok search hahaha

      Delete
    2. anon yg tgh tu,dia dok buat lawak tu

      Delete
  3. Kepada seluruh rakyat Malaysia yang dihormati,

    Dengan hormatnya sini, Kami ingin memaklumkan bahawa “MCA GOMBAK” YIP KUM FOOK(YIP KUM FOOK & ASSOCIATES, HIS CAR NUMBER PMC 898) LOW MEI LAN(ISTERI) dan anak mereka YIP JIUN HANN yang berjalan tugas sebagai lawyer di alamat : NO. 2A & 2B, 2ND FLOOR JALAN 53, DESA JAYA KEPONG 52100 KUALA LUMPUR & LOT 3.55, KOMPLEKS DESA BATU 8, JALAN KEPONG 52100 KUALA LUMPUR (YIP JIUN HANN & ASSOCIATES)

    Harap semua rakyat Malaysia mengambil perhatian dan jauhkan orang yang tersebut kerana jangan terkena tipu

    Mereka sangat jahat dan hatinya hitam(kejam), sanggup menipu wang wanita, merosak keluarga orang lain dan sendirinya memakan wang Temple, SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, dan berpura-pura merepot ke polis resit hilang.........harap perhatian

    Sekian dimaklumkan,

    Terima Kasih

    SAMNAK SAMBODHI COMMITTEES
    KAMI HANTAR MESEJ INI SEBAB RAMAI ORANG KENA TIPU DAN PEMINTASAN DI KEPONG...HARAP ORANG RAMAI BERJAGA-JAGA DENGAN MEREKA TERSEBUT

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..