Monday, May 5, 2014

Benarkah Blogger Omakkau Kantoi Khalwat? @PakatanHRakyat @drwanazizah @janji_dicapati @farizmusa


Haihhhh makin menjadi² puak PKR ni. Orang tengah sibuk berkempen pemilihan parti, ada pula ahli parti tu yang buat kerja kat belakang senyap². Ingatkan buat kerja undi hantu senyap-senyap rupanya memang tak tumpah kuah jika tidak tetap ke mangkuk. Pemimpin meliwat, penyokong pula asyukkkkk berkhalwat.

Semalam punya cerita diperolehi dari seorang ahli PKR juga yang merupakan kenalan kepada blogger kaki fitnah TOP 1 Pembangkang, Omakkau. Saya tak tau la sama ada kisah ini bila berlaku tapi apa yang pasti ianya diceritakan sendiri oleh kenalan blogger tersebut.

Katanya, blogger yang pernah dimasukkan ke Hospital KERAJAAN baru² ini dan separuh mati mendapatkan rawatan di sana akibat terkena virus kencing tikus ini dengan bangganya bercerita bersama² kenalan rapat, dia dan Setiausaha Jingga 13, DK Vicky telah melakukan hubungan terlarang di dalam sebuah kereta di sekitar Shah Alam.

Ha Ha.. ini bukan saya cerita tapi kenalan blogger ni yang cerita.. Ok² sambung lagi..

Nak dijadikan cerita, tengah sedap me..... (fikirkan sendiri) dalam kereta maka datanglah pihak berkuasa (bukan JAIS) mengetuk tingkap kereta dan terKANTOI lah mereka si blogger Omakkau & DK Vicky di sini. Menurut cerita, si blogger ni pun ada bercerita dengan kenalan²nya, apa yang dilakukan dalam kereta tersebut. Wahhhh hebat gila sampai boleh share dengan kawan². Hah ini bukan saya cerita tau, kenalan dia yang cerita lagi.

Kemudian bila dah kantoi, cemas lah kedua² mereka ini. Mahu tak cemas, yang lelaki nya Setiausaha JINGGAY 13 yang dikenali seantero dunia dan blogger tersebut pun dikenali di kalangan pemimpin PKR kerana hubungan baik dan akrabnya bersama Menteri Besar selaku blogger penyokong / kipas kuat Khalid Ibrahim.

Apa jadi selepas kantoi?

Kedua² mereka dilepaskan 'begitu' saja tanpa kehadiran JAIS. Maka tiadalah dokumen yang menyokong kepada situasi kantoi tersebut. Bagaimanapun si lelaki tersebut sehingga 2 3 hari masih lagi rasa cuak dengan perkara berlaku. Al maklumlah, dah syok merasa janda anak 3, takut lah kena nanti nak convert to Islam dan berkahwin perempuan Melayu.

Persoalannya, andai benar ini satu fitnah seperti yang didakwa blogger tersebut. Maka beliau perlulah buat laporan Polis dan kemukakan saman fitnah kepada mana² pihak yang menuduhnya kantoi berzina. Tapi untuk membersihkan nama beliau, adakah beliau berani menjunjung AlQuran dan bersumpah laknat

11 comments:

  1. PKR mmg parti lucah kuat hahahaha

    ReplyDelete
  2. Ramai juga yang dah jadi makanan keling keling pariah dlm PKR. Meka lebih gemar menjarah karipap sambal petai dari bau minyak lenga, kunyit dan minyak bijan...ni lah liberalisasi PKR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko jilat la kelentit mak ko

      Delete
    2. Karipap sambal petai mak lu sedap ker? Bagi gua lapah best jugak.

      Delete
  3. Dah tau trang2 nape xtngkap je?ke nk buat fitnah je.xhbis lg ke fitnh seks puak umnoporno ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entah mana punya jab agama ni?
      Jab agama amnongok kot

      Delete
  4. Patutlah PAS Selangor tidak berhasrat melaksanakan hudud...ramai geng PKR yang kena sebat dengan rotang 100 kali oooo...siapa mau sebat geng?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko sebat sendiri la kelentit mak ko

      Delete
  5. Macam pelik jerr bukti pun xde main cerita jerr . Macai pun percaya bulat bulat ? Heh kelakor

    ReplyDelete
  6. Yg tuduh kena la kuar bukti.
    Setakat gebang budak tadika pon bole busy

    Pemuda umno selayang

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...