Friday, August 22, 2014

Fitnah Nurul Izzah Umpama Penipuan Bertanding PRU13, Lawan Semula lah !


Semua sedia maklum bahawa Nurul Izzah telah memohon maaf kepada lawannya dalam PRU 13 lalu iaitu Raja Nong Chik. Permohonan maaf Nurul dibuat di dalam kamar mahkamah di hadapan hakim.

Permohonan maaf telah diterima dengan baik oleh Raja Nong Chik. Nurul sewaktu berkempen telah memfitnah kononnya Raja Nong memiliki tanah secara tidak sah pada sidang media 4 Mei 2013 dalam usaha mencari undi untuk mempertahankan kerusi Lembah Pantai.
Ahli Parlimen Lembah Pantai itu mengemukakan kenyataan maaf secara terbuka di Mahkamah Tinggi kelmarin. setelah saman dibuat oleh Nong Chik berhubung kenyataan fitnah yang didakwa dikeluarkan Nurul Izzah berhubung pembelian tanah di Bukit Kiara.

Sehubungan fitnah tersebut, ia telah membantu Nurul Izzah telah berjaya menewaskan calon BN pada tahun lepas.

Oleh itu Nurul wajar mengosongkan kerusi tersebut setelah menyesal menfitnah lawan dalam kempen pilihan raya lalu. SPR diharapkan merujuk keputusan ini dan perundangan negara adakah layak Nurul Izzah dilucutkan hak sebagai MP Lembah Pantai selepas mengaku bersalah.

Sumber : Taipingmali


P/s : tak sangka orang Malaysia ni terutama Pembangkang suka menipu dan tabur fitnah sebab nak 'berkhidmat' untuk rakyat

6 comments:

  1. kena air kencing bakal janda, meleleh..... adat jantan, begitulah.

    ReplyDelete
  2. N.ijah Dia ada jantan lain yang bg air dia meleleh. Sbb tu dia nk ceraika lakinya..
    lakinya dayus takmau cerai.. anak dgn bapak sama2 puaka..

    ReplyDelete
  3. Memang Bodoh Gedombak!!!

    Kena Fitnah sampai Political Career hancur senang2 beri maaf!!!

    Musibat2 Haram Jadah Pakatan Haram Pukimak ka sana sini beri Ceramah Fitan sampai urat tegang terbongkok2 tak ingat dunia mana ada peduli orang lain.

    Tapi bila di dapati bersalah kerana fitnah dgn senang buat muka baru kena rogol beramai2 mintak maaf.

    Laknat Haram Jadah betol orang Pakatan ni terutama sekali yang berkopiah Puteh berpatikan Parti Islam!!!

    ReplyDelete
  4. Aku yakin, Nong Chik akan menyesal tak sudah nanti. Tertipu jugak dia dgn kecantikan rupa paras Nurul anak Nuar tapi Nong Chik lupa DNA Penipu memang sedia ada dalam keluarga Nuar. Dada & punggung leper pulak tu. PRU 14 nanti pasti Nong Chik kena lagi dan Nurul minta maap lagi. Apa ruginya mintak maap sekali setiap 5 tahun, ye tak? 2 kali lagi minta maap Nong Chik pon sudah bersara laa. Bukak buku fitnah orang baru pulak!

    ReplyDelete
  5. dikuatiri maka ayah dia tak ajar jangan menipu dan jangan berbohong..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu bukan bohong atau menipu itu fitnah namanya lagi besar dosanya tapi tak palah dah minta maaf kan....pru nanti buat lagi tapi pada orang lain lak pastu minta maaf gak o.k?

      Delete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

BAJU SEA GAMES 2017

BAJU SEA GAMES 2017
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...