Thursday, September 25, 2014

Cikgu Mala Meroyan Pertikai Isteri Calon #BarisanNasional Ambil Cuti #PengkalanKubor #KlateMove


Bibit-bibit cemburu jelas kedengaran daripada mulut bekas calon PAS PRK Tenang, Johor Cikgu Mala yang mempertikaikan tindakan isteri kepada calon Barisan Nasional (BN) PRK Pengkalan Kubor, Hj Mat Razi yang mengambil cuti untuk memberi sokongan kepada suaminya.

Isterinya, Khairos Husin merupakan seorang guru dan didakwa mengambil cuti untuk tujuan membantu kempen suaminya. Cikgu Mala kata tindakan tersebut tidak beretika dalam perkhidmatan dan didakwa pilih bulu huhu.

Apa yang masalahnya Cikgu Mala oi !

Isteri calon BN ni ambil cuti bukannya ambil MC seperti yang dilakukan oleh suami kamu semasa membantu kamu berkempen di Dun Tenang. Beliau memohon cuti, diulangi beliau memohon cuti tahunan. Sama ada baki cutinya masih berbaki ataupun tidak, itu bukan masalah utamanya.

Jom tengok kat bawah ini bagaimana orang yang berketayap menipu majikan. Ini sijil mc suami Cikgu Mala.


14 hari cuti sakit yang diterima oleh suami Cikgu Mala semasa sibuk² nak PRK. Perghhh lama gila. Meh tengok pula satu lagi sijil mc suaminya yang tercata jenis sakit.


Dianogsis yang dicatatkan pada mc ke 2 (garisan hitam) tertulis 'Repussive Mood'. Maksudnya lebih kurang 'mood agresif' atau boleh kita katakan menghadapi masalah psikologi atau dalam bahasa kasar dipanggil 'gila'.

Gila² suami kamu wahai Cikgu Mala, masih boleh menemankan kamu untuk berkempen ke sana sini walaupun masuk ke dalam air bersama. Penipuan yang dilakukan oleh suami Cikgu Mala ketika itu amatlah tidak beretika kerana cuti MC diambil tetapi apakah hukum menipu dan memakan hasil gaji daripada perbuatan tersebut?

Tepuk dada tanya selera !


*nasib baik pengundi di DUN Tenang tak pilih dia jadi Wakil Rakyat hahaa

2 comments:

  1. Suami Mala tu sakit otak. Sbb itu dia kena ambil cuti panjang..Sampai sekarang pun gila nya kadang2 berulang. Tak tentu masa. Tak caya tanya lah Mala sendiri.

    ReplyDelete
  2. Si Mala ni satu contoh terbaik perbezaan diantara ORANG BODOH dan ORANG BAHLOL..

    BODOH boleh belajar... BAHLOL boleh antar tembak..

    Si Mala ni golongan ORANG BAHLOL!!!

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...