Thursday, December 11, 2014

Kereta RM1.2 Juta Terbakar Di Lebuhraya Berhampiran Yong Peng


Seorang lelaki kerugian kira-kira RM 1 juta selepas kereta mewah dipandunya terbakar di Kilometer 113.8 Lebuhraya PLUS arah utara berhampiran Yong Peng di sini, petang tadi.

Dalam kejadian 3.40 petang itu, pemandu kereta terbabit bersama dengan seorang penumpang terselamat selepas keluar sebaik menyedari kejadian itu.





Komander Operasi Balai Bomba Yong Peng Ibnul Kassim Abd Rahman berkata, pihaknya menerima panggilan pada 3.40 petang sebelum tiba di lokasi pada 4.04 petang.

"Satu jentera dengan kekuatan enam anggota memadamkan kebakaran kereta terbabit kira-kira 10 minit sebaik tiba di lokasi.

"Siasatan lanjut sedang dijalankan bagi mengenal pasti punca menyebabkan kereta terbabit terbakar,"katanya.

5 comments:

  1. Satu lagi lapuran blogger banggang !!

    Lapuran macam orang terancat akal..sibuk dengan harga 1.2 juta

    tapi kereta apa...tak tahu??? kereta apa tak tahu, tapi harga dia tahu .. mereka inilah yg dibanggangkan oleh najib tempoh hari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penulis tu dah memang bangang janganlah dibangangkan lagi. Ini kes sekolah tak abihh!!

      Delete
    2. cantik bahasa pengomen di atas. haiwan pun ada adab

      Delete
  2. Alaaa kesiannya dok komen cakap orang bangang & terencat. Saja aku tak tulis situ sebab malas nak tulis. Korang baca dan korang boleh agak, sudah memadai lah.

    ReplyDelete
  3. Tengo gamba je pon dah tau kete jenis Lamborghini.ape yg sibuk nak ckp org bangang ni.diri sendiri tu bangang. Jenis kete pon tak tau.kah kah kah

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...