Full Width CSS

Apahal Cuak Sangat Dengan Cadangan Pusat Perniagaan Barangan IT & Multimedia Bumiputera? @IsmailSabri60


Cadangan penubuhan 'Low Yat 2' bukan bertujuan mencetuskan isu berunsur perkauman, sebaliknya untuk membantu membangunkan ekonomi dalam kalangan usahawan Melayu.

Menteri Kemajuan Bandar dan Wilayah, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob, berkata beliau kecewa apabila sesetengah pihak membuat tanggapan negatif terhadap cadangan yang dikemukakannya itu.
Beliau berkata, idea untuk menyediakan ruang jualan produk komputer, gajet dan alat telekomunikasi khusus untuk peniaga Melayu dan Bumiputera adalah atas platform Majlis Amanah Rakyat (MARA) selaku sebuah badan di bawah kementerian yang diterajuinya.

"MARA ditubuhkan secara asasnya untuk membangunkan ekonomi dan pendidikan untuk orang Melayu dan Bumiputera.

"Saya bercakap mengenai ruang kompleks kepunyaan MARA yang hendak diperuntukkan untuk golongan peniaga Melayu dan Bumiputera ini menjual produk sedemikian.

"Bagi saya, mereka yang menuduh saya rasis adalah lebih rasis daripada saya, mereka berfikiran sempit dan suka membuat andaian sendiri," katanya ditemui selepas menghadiri majlis ramah mesra anjuran kementeriannya di sini, petang tadi.

Post a Comment

4 Comments

  1. teruskan cadangan ini utk org melayu..peduli apa dgn bangsa ini...
    x pyh dok layan nyonya tua gila tu..

    ReplyDelete
  2. Teruskan YB Sabrina, malay nak ikut apa depa kata, semuanya basis, pedulikan, malay cina2 mana yang tak suka boleh berambus, boleh pergi mana mereka mahu...kureng sikit penduduk cina di bumi malay dia ini. the less the better. Hidup melayu..

    ReplyDelete
  3. teruskan...orang melayu nak bisness alat elektronik, cina dah melalak..ingat melayu bodoh tak tahu berniaga...

    ReplyDelete
  4. Patutnya diTANGKAP si PENDATANG KAPIRDAJAL BETINA KANGKANG BABI DAPBANGKAI tu bawah AKTA HASUTAN kerana HAK KEISTIMEWAAN bangsa BUMIPUTERA dilindungi di bawah undang-undang PERLEMBAGAAN 153!

    Jadi JANGAN pula YB Menteri kita akan MENGUNDUR pula!Pemimpin-pemimpin Islam/Melayu juga mesti asyik SERANG ("ATTACK") dgn. amat AGRESIF, spt. pemimpin-pemimipin China dan Rusia yg. tidak akan BERKOMPROMI kpd. MUSUH - walau di depan, ada kala TERPAKSA bersikap DIPLOMATIK bergantung pd. keadaan!!

    Itulah strategi perang memanjang Barat/Zionis dan EJEN-EJEN depa dari puak si PENGGANAS ANTI-ISLAM/Melayu dari puaka-puaka TERORIS PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO-EJEN/KULI-CIA-NATO/ZIONIS-MOSSAD/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH- no 1 - sampaikan Dunia Islam yg. amat kaya minyak/gas- Thorium/Uranium (utk. pembuatan senjata NUKLEAR) boleh diJAJAH sewenangnya serta MEMBUNUH umat Islam dlm. GENOSID yg. MENINGKAT sewenangnya – termasuk untuk sindiket pemerdagangan ORGAN dan PEDOPHILIA puak KANIBAL Barat/ZIONIS-FREEMASON!!!

    Dan SERANGAN bertubi-tubi ke atas derma yg. diterima YAB PM kita bagi pihak UMNO – adalah juga kerana si puak TERORIS-TERORIS DAPBANGKAI/PKRHOMO ni sebenaqnya nak meMISKINkan UMNO, tapi biaq depa saja KAYA utk. terus berkempen dgn. apa cara pun, utk. MENUMBANGkan YB PM BUMIPUTERA Islam/Melayu, UMNO dan KERAJAAN di NEGARA ISLAM kita ini; terutamanya utk. pilihanraya akan dtg!

    Malangnya, tengoklah si mamat-kari-LIBERAL dari PU tu yg. hanya sibuk nak jadi JAGUH-bela-SPRM kat mata DUNIA; maklumlah kan dia BERANGAN nak jadi PM spt. yg. selalu diidamkan PEMUJA BANGSAT dia, si EvangeliSStar tu?! Patut dah lama diNYAHkan bersama timbalan KAKI BETINA dia tu!

    Mana anak-anak MUDA yg. BERAPI nak jadi "CYBER WARRIORS" utk. lawan TERORIS-TERORIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS- EJEN/KULI- CIA-NATO/ZIONIS-MOSSAD/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH- no 1, spt. depa yg. asyik TERLOLONG masa Perhimpunan Agong UMNO dulu - tapi hanya tahu nak BISING ikut rentak MUSUH , serta asyik MENGHINA dan nak MERAMPAS kuasa dari jenerasi yg. lebih TUA dlm. UMNO; yg. sebenaqnya buat lebih banyak buat kerja keras lawan MUSUH Islam/Melayu, dari cakap-tak-serupa-bikin mcm. si MUDA BIADAP yg. sebenaqnya masih ramai BUDAK-KECIK-TAK-MATANG (depa ni sibuk main video game dan Wapp kot no)!

    Lihat artikel BERNAS ini di atas KEGAGALAN pucuk pimpinan PU-BANGANG ni dlm. strategi mengerahkan "CYBER WARRIORS" dlm. UMNO ni - lihat di http://thekl-chronicle.blogspot.com/2015/08/presiden-najibrazak-baru-sedar-bahawa.html, August 10, 2015,
    PRESIDEN @NajibRazak BARU SEDAR BAHAWA PARTI UMNO KEMBALI KETINGGALAN DALAM PERANG SIBER?!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..