Full Width CSS

Macai Azmin Ali Ditangkap Salah Guna Kuasa Minta Rasuah #PKRRasuah


Manikavasagam A/L Sudram iaitu Penyelaras DUN Bukit Melawati (N10) yg juga Ketua Cabang PKR Kuala Selangor telah ditangkap SPRM hari ini (15.06.2016) setelah mengambil rasuah bernilai RM30,000.00 (tunai) dari seorang Kontraktor Klas G3 sebagai imbuhan Sykt tersebut mendapat Tender (Peruntukkan Marris) bernilai hampir RM1juta.

SPRM telah mengesahkan penangkapan tersebut selepas membuat intipan selama 4 bulan berikutan terdapat banyak aduan rasmi yg diterima berkaitan penyalahgunaan kuasa beliau sebagai Penyelaras Dun, Ketua Cabang dan Pengerusi Biro Aduan PKR.
Sumber SPRM memaklumkan penyiasatan berkaitan Salahlaku Manikavasagam telah dimulakan sejak beliau menjadi Ahli Parlimen Kapar iaitu memperdayakan OKU dengan mengeluarkan semua caruman OKU tersebut di KWSP dengan jumlag lebih RM60,000 dan 8 kes lagi yang sedang dalam siasatan SPRM sehinggalah tertangkapnya Manikasagam pada hari ini.

Beliau akan direman beberapa hari bagi menjalani siasatan terhadap semua aduan rasmi yg di terima oleh pihak SPRM.


P/s : Manikavasagam merupakan org kanan Azmin Ali yang ditugaskan menentang Tan Sri Khalid Ibrahim semasa pemilihan PKR yg lalu sebagai Ketua Cabang. Tan Sri Khalid tewas ditangan beliau

Post a Comment

1 Comments

  1. gegaran dari sg buluh dah mula memberi impak. lepas ni tentu ada seorang lagi team mb akan kena. kenapa penghuni sg buluh minta kerusi mb selangor digegar? sebab deklarasi rakyat la. sebab mahathirlah anwar ke penjara. kini senang2 azmin bersama mahathir sedangkan azmin ke puncak kerana sokongan dan pengaruh anwar. habislah azmin kali ini...

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..