Full Width CSS

Reverse Psychology DAP & PAN Tak Menjadi Di Sekinchan #SCS93 #PRKSgBesar


Takda angin atau ribut tiba² muncul pula satu poster billboard YB Budiman di Sekinchan awal pagi semalam. Di mana wajah spontan beliau dirakamkan dan dijadikan poster kempen oleh pihak tak bertanggungjawab.

Perkara pelik pertama yang dikesan adalah mengapa poster yang baharu dinaikkan telah ditampal di atas tapak billboard milik AMANAH. Sedangkan sekiranya tapak asal tersebut milik parti tertentu, sudah pasti pihak yang memasangnya menyedari akan hal ini.

Kedua pelik adalah gambar calon tidak formal seperti gambar yang kebiasaannya digunakan untuk kempen BN. Walhal jika ianya imej rasmi, sudah tentu gambar calon digunakan yang lebih elok imejnya. Rujuk poster sebenar di bawah.

Ketiga adalah moto yang digunakan Mesra & Disayangi tu memang nampak palsu sangat. UMNO dan komponen BN masih lagi sehingga kini menggunakan tagline 'Rakyat Didahulukan'.

Sudah jelas poster tersebut kelihatan sengaja dipropagandakan oleh pihak tak bertanggungjawab. Malas nak cakap lagi lah, ini kerja orang gila bak kata Samy Vellu.

Post a Comment

1 Comments

  1. NAMA SINGKATAN 'PAN' NAMA PENUH PANTAT!

    DI SINGAPURA, PANTAT BERERTI PUNGGUNG ATAU ASS.

    DALAM ENGLISH ASS ADALAH NAMA UNTUK KELDAI.

    KELDAI ADALAH UMPAMA HAIWAN YANG DIBARUAHKAN SEBAGAI TUNGGANGAN TUANNYA.

    PAN ADALAH BARUAH DAPIGS!

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..