Wednesday, June 29, 2016

[Video] Pemimpin DAP Panggil Lawan & Penonton Bodoh Berulang Kali Semasa 'Berdebat'



Sikap keterbukaan kedua² pemimpin untuk berdebat mengenai isu lebuhraya dan terowong bawah tanah yang sedang hangat dimainkan di media massa dan media sosial amatlah dihargai dan digalakkan oleh ramai pihak.

Kerana ianya diyakini mampu menterjemah perkongsian isu² semasa kepada banyak pihak yang masih lagi tidak memahami permasalahan dan isu yang sedang melanda kerajaan negeri Pulau Pinang.

Para penonton yang hadir mungkin menyangkakan panas hingga ke petang, rupa hujan bodoh di tengah hari. Begitulah perumpamaan yang boleh digambarkan apabila Hock Seng wakil DAP Pulau Pinang merangkap Exco Kerajaan Negeri tidak mampu mengawal keceluparan mulutnya apabila memanggil lawan dan penonton sebagai bodoh berulang² kali.

Tindakan pemimpin DAP ini mendapat kritikan penonton semasa perdebatan tersebut dan ianya terpaksa diberhentikan beberapa kali untuk menenangkan para penonton yang sengaja diprovoke sedemikian rupa.

Hari ini, rata² netizen juga mengutuk tindakan tidak berakal seseorang yang bergelar wakil rakyat di mana beliau seharusnya bersikap profesional dan tidak bercakap seperti orang hilang akal di atas pentas.

Lihat komen² netizen di bawah ;





1 comment:

  1. berok kalau di beri peluang bercakap bunyinya mmg cmtu lah

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...