Full Width CSS

Ingatkan Kerajaan PKR Selangor Jer Ada Skandal Rasuah Seks Rupanya Finas Pun?


Antara whatapps dalaman finas yang tersebar sekarang. Apakah benar? Pihak berkaitan kenalah siasat.

1. Benarkah dua orang kuat Finas sekarang sudah dibeli Ahli Lembaga Pengarahnya Hor Chee Leong atau nama glamornya CL Hor pemilik Mega Visual Sdn Bhd yang mengarahkan Filem "Green Love" yang dilancarkan 14 Julai lalu?


2. Whatapps dalaman Finas terdedah mengatakan ahli Lembaga Pengarahnya CL Hor telah mendapat RM13 juta geran Finas untuk 5 filem atas arahan dan penerbitan syarikatnya. Apalah filem itu hanya boleh dijelaskan oleh KP Finas sekarang. Menarik pendedahan ini.

3. Banyak lagi yang menarik dari Skandal Finas Hong Kong termasuk di China yang dilaporkan kesilapan melantik Produksi Namewee itu. Termasuk "kisah cinta terlarang" orang kuat finas dan rakan perniagaan ahli lembaga pengarah itu. Kita simpan dulu.

4. Yang penting menjelas FFM28 ini biar kita dengar sendiri cerita panas Finas dari mulut Ketua Pengarah Finas itu sendiri. Dia kan jenis memilih orang yang dia akan tolong!


Bagi Kamil cara baru ialah bantu artis dan pengarah yang sentiasa menyokongnya.Sebab tu Bront Palaree yang menyokong Datuk Kamil KP FINAS mendapat bantuan untuk filem barunya berkisar cerita Tan Sri Khalid Ibrahim.

Apakah ini ada unsur kepentingan?


Post a Comment

1 Comments

  1. SI GEMOK BODOH BANGGANG AFDLIN SHAUKI TAK NAK KOMEN KE?

    MELAYU LIBERAL KONON....MACAM SIAL!

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..