Full Width CSS

Penganjur Pesta Arak Klang Mahu Kejadian Serupa Seperti Festival Muzik Las Vegas? #BantahOctoberFest


Amerika Syarikat dikejutkan dengan kejadian tembakan rambang pada Festival Muzik Las Vegas yang mengorbankan lebih 50 orang dan mencederakan 500 orang yang lain.

Kejadian yang berlaku ini adalah pengajaran buat penganjur pada pesta arak yang akan diadakan di Klang nanti. Pengajaran yang mudah difahami dan ditranslate kepada semua orang khususnya yang beriya² dan tak sabar nak mabuk pada Centro Mall German F&B Festival.

Seperti Polis DiRaja Malaysia (PDRM) melalui Ketua Polis Negara Tan Sri Mohamad Fuzi Harun ingatkan sebelum ini, ancaman boleh wujud daripada pihak tak bertanggungjawab apabila terdapat pengingkaran arahan, bantahan daripada orang ramai dan bertentangan dengan budaya masyarakat setempat.

So kemungkinan besar perkara yang serupa seperti di Las Vegas semalam boleh berlaku di Malaysia. Jadi kita tunggu dan lihat bagaimana kesudahannya nanti kerana ramai yakin dan percaya bahawa penganjur khususnya DAP akan menyalahkan kerajaan seterusnya orang Melayu kerana berlaku hal sedemikian.

Image result for las vegas attack

Post a Comment

0 Comments