Wednesday, November 8, 2017

[Video] Wan Azizah Terhegeh² Kejar Perdana Menteri Nak Claim Mileage Depan Mangsa Banjir #Pray4Penang


Kelakar pun ada bila tengok video kat bawah ni, bila mana Presiden PKR Wan Azizah terkejar² mahu bersama dalam program ziarah Perdana Menteri Dato' Sri Najib Tun Razak dan isteri menyampaikan sumbangan kepada mangsa² banjir di Pulau Pinang.

Part yang lagi kelakar tu, siap kelam kabut pakai kasut Phua Chu Kang sebab nak kena meredah banjir hahaha.

Aduhhh ini dah level tragik di musim banjir haha. Dah la apa pun tak bagi pada mangsa banjir tapi terhegeh² tayang muka depan mangsa² banjir. Nak claim mileage lettew.

 

No comments:

Post a Comment

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...