Friday, July 6, 2018

Anak DS Najib Penghidap Kanser Tahap 4 Turut Dibekukan Akaun Bank #FreeNajib #Solidarity4Najib


Adakah ini dinamakan keadilan?

Satu laman portal di dalam talian melaporkan akaun seorang pesakit kanser tahap 4, Puteri Noorlisa Binti Najib yang juga puteri sulong mantan perdana Menteri , Datuk Seri Najib Razak turut dibekukan oleh pihak Kerajaan.
Jika semalam Datuk Azam Baki memberikan kenyataan bahwa akaun cucu Najib tidak dibekukan, ( yang akhirnya terbukti dibekukan seperti laporan kami sebelum ini) maka adakah SPRM juga akan menafikan pembekuan akaun bank Puteri Noolisa hari ini?

Kita tuntut penjelasan SPRM dan Kerajaan akan kewajaran pembekuan akaun ini.

Sumber


6 comments:

  1. ramai je orang lagi susah dari deme ni... klau akaun dia beku... akaun laki dia ada kan??? akaun mak mentua mak dia
    apadehal... yg org susah nak hidup berpuluh tahun tu takde plak korang kesahkan.. dorang baru 2 minggu akaun kena beku dah macam hapa dah

    ReplyDelete
  2. ni jenis bangsa klau zaman dajjal turun xyah suruh mengaku apa2 dah terus mengaku jadi pengikut dajjal nih

    ReplyDelete
  3. Memang HARAMKEJADAH ..

    ReplyDelete
  4. PM Mahadir sumbat Anuar dalam PENJARA..
    PM Abdullah keluar Anuar dari PENJARA..
    PM Najib (atas nasihat Tun M) sumbat semula Anuar dalam PENJARA..
    PM Mahadir keluar Anuar dari PENJARA... dan dalam proses sumbat Najib dalam PENJARA..
    PM Anuar (kalu ada rezeki laaa) nak sumbat sapa pulak dalam PENJARA? calon calon adalah;
    1) Tun M
    2) Haji Hadi
    3) LKS
    4) Abang Mat Sabu
    5) TS Muhiden.

    Kalu umur panjang dapatlah jawapan nyer..

    ReplyDelete
  5. Lebih 30 juta rakyat malaysia sedang bertarung,hidup atau mati ekonomi malaysia untuk masa depan anak cucu ,kerana wang negara dilesap oleh najib dan kuncu-kuncunya lebih dahsyat menjadi sejarah dunia book record dalam satu rompakan bersejarah

    ReplyDelete
  6. Sape bg hj Abu jadi wakil saya,, menuduh dan memfitnah lagi dashyat hj Abu ooi...

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...