Full Width CSS

Bodo


Ketua Polis Selangor, Datuk Khalid Abu Bakar berkata, beliau kecewa dengan tindakan anggota exco kerajaan negeri Selangor, Ean Yong Hian Wah (gambar) yang tidak bekerjasama dengan polis ketika diminta memberi keterangan mengenai kematian setiausaha politiknya, Teoh Beng Hock.

“Beliau menyuruh kita datang ke pejabatnya pada pukul 3 petang tetapi apabila pegawai kita pergi ke sana, kita diminta pula untuk menunggu hingga pukul 6 petang.

“Apabila sudah pukul 6 petang, exco itu enggan memberikan keterangan dengan alasan Menteri Besar Selangor memaklumkan kepadanya bahawa percakapan saksi tidak boleh dirakamkan selepas pukul 6 petang.

“Tidak ada undang-undang yang melarang polis merakamkan percakapan dan mengambil keterangan saksi selepas pukul 6 petang,” katanya kepada pemberita selepas melawat sebuah syarikat peti keselamatan deposit di kompleks beli belah The Summit dekat sini hari ini. - Bernama


Komen :

Bodo punye org ! Membuang masa polis je..

Mungkin nnt Polis bole suggest peruntukan undang² utk mendakwa saksi² yg akan memberi keterangan tetapi dilihat dgn sengaja melambatkan proses siasatan terutama kes kematian..

Post a Comment

2 Comments

  1. Ni bukan bodoh bro. Ni pandai. Dia tau dia salah sebab tu la dia saja nak `pekena` polis. Orang mcm ni patut heret humban dalam lokap ja. Dia ingat dia besaq sgt la tu.

    ReplyDelete
  2. Tu la..
    Dorg nk tunjuk yg dorg bole kawal polis, bar council n others stupid organisation..

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..