Full Width CSS

Kelab Gay


Seringkali berita yang sering berkunjung di laman-laman berita hujung minggu adalah kes perihal merempit, kemalangan meragut nyawa, penangkapan pendatang asing tanpa izin, serbuan ke pusat game kuda, pelacuran dan disko.

Satu perkara yg merunsingkan sy dan juga sebilangan anda yg sdg membaca sekarang ini adalah kewujudan disko @ club gay bagaikan cendawan selepas hujan. Seakan tiada penghujung permasalahan ini. Lebih memalukan apabila mereka yg terlibat ini adalah terdiri daripada anak2 muda berbangsa Melayu.

Sy mula mengenali perkataan GAY semasa berada di bangku sekolah menengah. Kawan2 bercerita ttg maksud perkataan tersebut dan aktiviti serta lokasi di mana golongan gay berkumpul di KL. Tmpt mereka berkumpul di Taman Tasik Permaisuri, Bandar Tun Razak.

Sungguh memalukan bagi penduduk Bdr Tun Razak spt sy kerana di sekeliling kawasan Taman Tasik Permaisuri terdapat kawasan perumahan yg mana majoritinya adalah terdiri daripada bangsa Melayu dan adalah lebih memalukan kpd Ahli Parlimen berbangsa Melayu iaitu MB S'gor juga, Khalid Ibrahim yg tidak mampu menjalankan tugas sbg wakil rakyat.


Sudah pasti penduduk Bdr Tun Razak mahukan masalah keruntuhan moral ini dibanteras dgn segera. Kami tidak mahu melihat dan membiarkan apa shj berlaku. Kami sbg penduduk tidak punyai kuasa yg utk mencegah seluas-luasnya sebaliknya kami berharap pada Ahli Parlimen yg diSAYANGi supaya melakukan sesuatu sblm permasalahan ini menjadi barah kpd bangsa Melayu walaupun Khalid Ibrahim tidak berbangga menjadi Melayu.

Melihatkan trend golongan ini berkumpul di kelab-kelab dan disko, sy mencadangkan kepada penguatkuasa agama dan D7 PDRM mengambil langkah begini semasa membuat serbuan..
  1. Kunci shj pintu keluar masuk disko & kelab gay yg hendak diserbu.
  2. Kepong seluruh tempat.
  3. Bakar tempat tersebut, biarkan mereka mati supaya gejala ini tidak menjadi barah dan menjadi pengajaran kpd yg lain.


Bangga Menjadi MELAYU
PKR Bodoh & Bangang

Post a Comment

3 Comments

  1. knapa nk ckp pkr bangang...kita sharusnya mghormati antara stu sma lain...anda sbg pnyokong bn sharusnya tjuk cntoh yg baik sbg pnyokong bn...bkn nya memaki org sesuka hati..tndakan itu sprt x ade tamadun..brsikap profesional lah bro..klau org luar bce..buat mlu je..org mcm anda sbnar nye yg mnjatuhkan bangsa melayu...bkn begini cara mgkritik...gne bhasa lbih sopan cikit x blh ke...sorry lh klau sye krang ajar...

    ReplyDelete
  2. saya setuju dengan anda KIM HYE JUNG..seharusnya kita ptut bersama2 membanteras gejala ini...bukannya menjadikan isu ini untuk menjatuhkan orang lain dan mempolitikkan isu ini.ini tanggungjawab bersama,jgn dlm blog jew berkObar2 kata nk banteras..kalO itulah niatnye isu ini xkan selesai wahai rezqeen hill...maaf kalO tersinggung..

    ReplyDelete
  3. MB ni dah lama ke jadi YB kat situ????gejala gay kat situ baru start masa Mb ni jd yb kat situ ke??setahu ak benda ni da lama dulu...yb kawasan ni yg dulu tu buat apa???klau btl wat kerja da lama bnda ni da dbenteras...siapa yg pegang kwasan ni sblm ni???

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..