Full Width CSS

Kita Bakal Termakan Povokasi


Sudah dah tak terkira lagi berapa banyak Islam telah dihina selama ini. Kita tak payah pergi jauh², lihat saja di Malaysia. Bermacam² cerita mengenai penghinaan ke atas agama Islam.

Hari ni heboh gambar mana punya budak India yg sudah bikin umat Islam satu Malaysia panas. Betapa biadapnya sikap budak India ni. Mungkin bagi bangsa lain, ia sekadar mengangkat 1 jari tgh dan bergambar di hadapan kalimah Islam dalam erti kata mudahnya mencarut (simbol FUCK).


Biadap !
  1. Mengapa perlu bergambar sedemikian rupa?
  2. Adakah sengaja ingin melaga²kan umat Islam dgn kaum lain?
  3. Atau adakah ia sekadar lambang kpd kegagahan budak lelaki ini yg berani berhadapan dgn tindakan undang²?
Ini merupakan satu bentuk provokasi yg sengaja diadakan utk menimbulkan api kemarahan umat Islam kpd kaum lain di negara ini. Juga ia merupakan satu langkah drastik dari pihak tak bertanggungjawab utk meneguk di air yg keruh.


Jika dilihat semua perkara mengenai ketegangan agama di sini, jelas sekali ditimbulkan oleh orang bukan Islam. Kemudian apabila orang Islam sendiri melatah dgn bangkit melawan provokasi tersebut dan akhirnya orang Islam juga menjadi mangsa keadaan. Apalah yg mereka terlalu iri hati dgn Islam di Malaysia ni? Terima sajalah Islam sebagai agama rasmi di Malaysia. Sudah lama dipersetujui oleh semua kaum semasa Merdeka. Hak kebebasan beragama pun telah jelas tertulis di dalam Perlembagaan Malaysia. So apa lagi nak?


Sebagai seorang Islam, saya merasakan cukuplah Islam di Malaysia dihina dan dikeji. Kita semua wajib lakukan sesuatu agar perkara yg tidak diigini berlaku lagi.

KDN juga perlu mengambil tindakan tegas kpd budak ini. Lihat bagaimana tindakan tegas KDN yg akhirnya memaksa DUA BERADIK MERINGKUK DALAM PENJARA SELAMA 5 TAHUN disebabkan tindakan mereka membakar gereja tahun lepas dek kerana termakan provokasi daripada penganut Kristian yg menggunakan kalimah Allah.


Baca sini.

Undang² tetap undang². Ia tak boleh dipengaruhi dgn status, bangsa dan agama. Ia perlu dilaksanakan terhadap sesiapa saja yg didapati bersalah dan dgn sengaja menimbulkan benih² ketegangan kaum di Malaysia ini.

Selagi kita belum bersatu, selagi itulah Islam akan dipijak² dan terus dihina. 


P/s : nak tunggu apa tindakan PAS

Post a Comment

3 Comments

  1. ini dia punya laman myspace.nama dia vincent raj.rasa dah delete gambar tu

    http://www.myspace.com/cosmicwattzintruder

    ReplyDelete
  2. http://www.myspace.com/cosmicwattzintruder/photos/albums/my-photos/245499 ni link paria ni kat myspace. ada lagi satu gambar haram jadah

    ReplyDelete
  3. anjing kalau x makan taik, dia akan cium jugak. samalah macam siJahanam ni. Sabar Melayu itu ada batasnya.

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..