Full Width CSS

Video Bibit-Bibit Penyatuan PAS & UMNO

Alhamdulilah dan Insyallah, itulah perasaan saya setelah menonton video di bawah ini. Saya berharap penyatuan bangsa Melayu seperti yang terkandung dalam video di bawah akan terlaksana dengan baiknya.

Meh tonton kejap



Inilah yang dinamakan bibit-bibit penyatuan bangsa Melayu. Anda suka? Jom Like !!

Seperti dalam artikel saya sebelum ini, klik sini. Saya berpendapat jika Muzakarah ini diteruskan, ia banyak memberi impak yang positif kepada bangsa Melayu dan umat Islam. Bagaimanapun, Muzakarah tersebut hendaklah berlangsung tanpa ada syarat-syarat yang sengaja dicipta untuk kepuasan sebelah pihak saja.

Harapan saya dan beberapa orang lain lagi agar Muzakarah penyatuan PAS dan UMNO bakal terlaksana suatu hari nanti walaupun terdapat tentangan daripada senior-senior kedua-dua belah parti. Walaupun Muzakarah ini berlangsung selepas Pilihanraya Umum kelak, ia masih lagi sempat untuk bangsa Melayu fikirkan risiko yang bakal dialami.


Twitter : @REZQEENHILL 
BBM : 23C29857 
Email : reezqeenos@gmail.com 



Post a Comment

0 Comments