Full Width CSS

SetPol Anwar Ibrahim Kata Pelakon Video Tu Memang Nampak Macam Azmin Ali



Isk isk kau ni saja jer nak buat Azmin Ali naik darah tinggi apatah lagi bos kau si Anwar Ibrahim tu. Kot ya pun nak bercakap tu biarlah berlapik. Ini, kau sound setepek memang nampak macam muka Azmin.



Farhash Wafa Salvador Rizal Mubarak, setiausaha politik kepada Presiden PKR Anwar Ibrahim memberikan pendapatnya mengenai siri video seks yang didakwa melibatkan timbalan presiden parti Mohamed Azmin Ali.

Menurut Farhash, dia tidak pasti sama ada video itu palsu atau sahih tetapi percaya salah seorang pelaku aksi lucah itu kelihatan seperti Azmin yang juga menteri hal ehwal ekonomi.

"Ini pandangan peribadi saya... Ketika video pertama itu keluar saya ragu-ragu. Ia tak berapa jelas.

"Video kedua, saya boleh katakan, kelihatan macam Azmin. Saya tak katakan ia sahih atau palsu, tetapi tengok memang macam dia," ujarnya.

Aku dah tak tahu apa nak jadi dengan PKR ni. Boleh perang dunia terbalik parti dorang tu. Silap-silap Anwar lari masuk UMNO kah kah kah.


Post a Comment

3 Comments

  1. Kalau tujuan sebuah parti dilahirkan utk membela dan memperjuangkan "peliwat yg telah didapati bersalah Dan dipenjara" oleh Mkamah, parti itu pasti akan ditalkin atas sebab yg Sama. Ada pulak desas desus kata Rais "Ada video Dari Indon" lah pulak. Astaghafirullah.

    ReplyDelete
  2. Kalau tujuan sebuah parti dilahirkan utk membela dan memperjuangkan "peliwat yg telah didapati bersalah Dan dipenjara" oleh Mkamah, parti itu pasti akan ditalkin atas sebab yg Sama. Ada pulak desas desus kata Rais "Ada video Dari Indon" lah pulak. Astaghafirullah.

    ReplyDelete
  3. Sepatutnya padam dulu buku2 kesalahan air maninya yang ada kat Saiful yang ditulis dimahkamah, kemudian baru diampun YDPA. Kemudian barulah bersih dan boleh jadi PM. Kalau tidak malu oooiiii satu dunia Islam...

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..