Wednesday, March 21, 2012

Cubaan @n_izzah Menjahanamkan Islam Di Lembah Pantai

Kejadian ini berlaku pada 18 Mac 2012 (ahad) semasa berlangsungnya 4 acara lain yang melibatkan parti² dan pengaruh politik di seluruh Lembah Klang. Rujuk artikel di sini.

Tetapi gambar ini saya baru dapati dari blogger aboudiabydoo


Menerusi twitter Nurul Izzah pada tarikh tersebut, dia dalam perjalan ke Kg. Kerinchi untuk pelancaran konvoi Kg tradisi ke Kg. Baru. Bukan pasal pelancaran tu saya nak hi lite.


Tapi berkenaan dengan gambar di bawah ini.


Close up lagi tengok aurat siapa tu.


Gambar ini dirakam ketika program tersebut sedang berlangsung dan gambar ini menunjukkan 2 orang wanita Cina secara jelasnya berada di dalam rumah Ibadat orang Islam, Madrasah Itifiqah AdDiniah, Rumah Pangsa 4 Tingkat Kg. Kerinchi.

Jeng jeng jeng

Begitulah jahanamnya apabila agama Islam begitu mudah diperalat dan dipermainkan oleh golongan munafik ini. Tahniah kepada PAS yang hanya suka mendiamkan diri sambil memeram teloq di rumah berbanding mempersoalkan kesalahan yang dilakukan geng Pakatan mereka.

Dalang untuk episod kebiadapan Cina pakai kasut dan seluar pendek masuk surau ini dibawakan khas oleh Nurul Izzah Binti Anwar Israel




Episod akan datang, Nurul Izzah mengamuk apabila Polis enggan memberi kerjasama berhubung Petugas SPR Lembah Pantai yang ditangkap semalam. Baca sini artikel sebelum ini.

3 comments:

  1. Bila hamPAS dah jadi Exco Adat dan Sukan, mane mereka ada suara nak tegah perkara2 begini dari berlaku. Islam kat selangor sekarang ni pun dah makin jadi liberal dibawah Exco Selam BEBAL.....

    Kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  2. pukimak sial punya nurul izzah anuWar al Jubury!!! celaka haram jadah babi Dapig sial pukimak !!

    ReplyDelete
  3. Jgn la ngok sgt tunding jari.. 1st of all dia pakai stokin bukan kasut.. 2nd berkata2 berdasarkan hadith dulu dan jgn terus menunjukkan kecetekkan akal... HUKUM ORANG BUKAN ISLAM MEMASUKI MASJID Soalan :
    Apakah hukumnya orang-orang bukan beragama Islam memasuki masjid? Jika dibolehkan, apakah tatacara dan adab-adab bagi membolehkan mereka masuk ke dalam masjid untuk tujuan melawat dan menyaksikan kawasan dalam masjid?
    Jawapan :
    Di dalam mazhab asy-Syafie orang kafir haram dan ditegah sama sekali daripada masuk Masjidil Haram sebagaimana firman Allah swt di dalam surah at-Taubah : 28
    Di dalam kitab I’lam as Sajid bi Ahkam al-Masajid karangan Muhammad Abdullah az-Zarkasyi ada dibahaskan tentang hukum orang musyrik masuk ke masjid selain Masjidil Haram.
    Menurut kitab tersebut, orang kafir dibolehkan masuk ke dalam masjid dan diam di dalamnya, sekalipun dia di dalam keadaan junub.
    Ini berdasarkan hadith Baginda saw yang menjelaskan bahawa pada zaman Baginda saw orang-orang kafir masuk ke dalam masjid Baginda yang tidak diragukan lagi bahawa mereka itu dalam keadaan berjunub. (I’lam as Sajid bi Ahkam al-Masajid : 318 )

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...