Thursday, May 3, 2012

Komen Balas Pekerja Pos Malaysia

Sebenarnya saya masih lagi menunggu jawapan daripada pihak Pos Malaysia berkenaan konvoi motorsikal Posmen berhampiran Ibu Pejabat Pos Malaysia semasa berlangsungnya Bersih 3.0, Sabtu lepas.

Ini artikel gesaan tersebut, klik di sini.

Disebabkan ada beberapa orang pembaca memberi komen pada artikel tersebut dan permintaannya untuk dipublishkan dalam blog ini, maka saya dengan terbuka hatinya menayangkan komen² tersebut di sini.

Lihat di bawah.


Ohh lebih kurang 200 Posmen yang berkonvoi.

Soalnya, kenapa pada hari tersebut Posmen terpaksa keluar beramai² dan melalui jalan tersebut. Adakah setiap seorang Posmen membawa sekeping surat untuk setiap satu premis di bandar KL?

Adakah motorsikal skuter VS 150 ini merupakan motor Posmen?


Mengapa Posmen² ini tidak boleh menggunakan jalan inisiatif tersendiri yang lain untuk ke lokasi yang dituju?  Hah itu pihak Pos Malaysia kena jawab !!

Saya bertanyakan bagi pihak rakyat, jangan sampai rakyat labelkan Pos Malaysia mempunyai agenda tersendiri menyokong perhimpunan Bershit.



Twitter : @REZQEENHILL
BBM : 23C29857
Email : reezqeenos@gmail.com
 

6 comments:

  1. der, tak usah la nak cari balah ngan Pos Malaysia pulak! hari tu nak boikot maybank! aku ada kat Menara Maybank 4.28 hari tu. Dak-dak posmen tu dah tak ada pilihan. Maklumat perisikan yang sampai pada Pos Malaysia Kuala Lumpur akan lumpuh pada 4.28, APA LAGI PILIHAN YANG ADA PADA POSMEN-POSMEN INI SELAIN DARI BERSATU-PADU BERGANDING BAHU.

    this was not an ISSUE der...
    PLEASU SHUT UP K...

    malaysia tanah tumpahnya darahku

    ReplyDelete
  2. Salam REZQEENHILL

    asymok.ambo,
    nape melenting tiba2? kau takyah la kelam kabut. management kau patut jawab.

    takut rahsia bongkar?
    teruskan lagi bro bongkar dan bongkar

    ReplyDelete
  3. aku kje at pos gak.... ko xtau situasi bdk2 posmen ni ada sesetengah yang dah bkeluarga kne pkir keselamatan diri gak.....dengan surat2 korang yang nk kne anta.....parahhh ooo klo ilang mula la nak komplen n saman...klo pape jadi masak posmen tu nak jawab klo surat ilang

    ReplyDelete
  4. btol tu pkir skit keselamatan n risiko bdk2 posmen ni bwk surat org.......klo ilang kne d.i pastu buang kejer lagi... klo org komplen or saman....yang bawak surat ni boleh kne penjara....pikir sblum tuduh posmen ni....think positif la kawan...berterima kasih la dorang snggup anta waktu darurat macam tu....ko sanggup ke anta klo terjadi situasi macam tu??????

    ReplyDelete
  5. wang pinjaman tawaran untuk mereka yang memerlukan. dari 10.000 MYR 10.000.000 MYR kepada semua orang mampu untuk membayar balik. Untuk maklumat lanjut, di sini adalah mel saya: (mariaedurda.j@gmail.com)

    ReplyDelete
  6. Hello kepada anda semua: Nama saya Maria dan saya menawarkan pinjaman wang kepada orang yang memerlukan dan dalam masyarakat yang berada dalam krisis kewangan. Hubungi saya melalui alamat e-mel saya untuk semua permohonan pinjaman anda sehingga 10,000 MYR 5,000,000 MYR . Setiap orang perlu menghubungi saya menghantar saya alamat e-mel beliau jadi saya boleh bertindak balas. Jangan ragu untuk menghubungi saya melalui pos: (mariaedurda.j@gmail.com)

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...