Full Width CSS

Anjing PR Menyalak Isu KP Kepong Ditikam Sedangkan @PDRMsia Masih Menyiasat ! #bn4wp

Baru beberapa jam cerita mengenai Ketua Pemuda UMNO Kepong, Dato Norizan Ali ditikam dan cedera parah di Hospital Ampang, para cybertroopers PR sudah mula menyalak macam anjing dahagakan isu untuk di spin.

Permainan bangsat dan kotor cyberstroopers PR ni boleh dilihat dalam 2 buah blog yang memperjuangkan hak LESBIAN GAY BISEKSUAL & TRANSGENDER (LGBT), si blog Lianglahad & Omak Kau.

Lihat bagaimana mereka cuba mereka memanipulasikan kes Ketua Pemuda UMNO Kepong yang ditikam ketika bergelut dengan penyamun dikatakan berpunca dari dua situasi, lihat di bawah.

Blog Lianglahad,

Si pemilik blog ini mereka cerita kononnya, Dato Norizan menikam diri sendiri untuk meraih simpati. Saya merasakan pemilik blog tersebut terlalu jahil dan bangang untuk menulis mengenai sesuatu perkara.

Mungkin perkara sebegini sebenarnya yang berlaku dalam PR. Mereka mendajal parti dan diri sendiri untuk menagih simpati orang ramai. Terlalu banyak untuk dihuraikan kes² tersebut tapi saya berikan satu contoh kejadian yang berlaku di Lembah Pantai, klik sini.

Blog Omak Kau

Pemilik blog ini pula cuba bermain dengan isu² lama yang dibawakan oleh Pemuda UMNO Kepong ketika perlantikan Ezam Mohd Nor sebagai Senator. Saya merasakan ini adalah andaian yang tidak bijak dan hanya mengganggu kerja Polis saja. 

Pihak Polis masih menyiasat punca dan motif serangan tersebut kerana tiada barang milik mangsa disamun. Persoalannya,

Mengapakah secara tiba² pagi ini 2 buah blog PR melatah dengan kejadian malang yang menimpa Ketua Pemuda UMNO Kepong??

Ada apa² yang blogger PR ini ingin coverline ker?

Saya tak berniat nak campurtangan dalam urusan siasatan Polis tapi kenyataan yang diterbitkan blogger PR ini sangat musykil bagi diri saya. Sedangkan pada pengamatan saya sehingga jam 10 pagi ini mendapati beberapa blogger Pro BN hanya menerbitkan artikel mengenai kes ini saja, tiada langsung andaian dan tuduhan yang dilakukan.

Saya mengenali Dato Norizan Ali sebagai merupakan seorang Ketua Pemuda UMNO yang begitu lantang bersuara melibatkan isu² Pembangkang di dalam Wilayah Persekutuan. Adakah disebabkan kelantangan tersebut telah menyebabkan beliau dihukum sebegini?

Dan adakah selepas ini ada lagi Ketua² Pemuda UMNO yang lantang bersuara akan menerima nasib yang sama?

Pikiaq tengok !

Post a Comment

1 Comments

  1. Salam .. anda mengenali *Datuk Norizan Ali* sebagai *pemimpin yg lantang bersuara*.. ok..

    Atas nma *ALLAH* sy lbh mengenali siapa beliau..

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..