Monday, April 15, 2013

Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un. Takziah Untuk Keluarga Nik Aziz #GE13 #1Malaysia #TolakPR


Hasrat penyokong Pas untuk mendengar 'kata-kata hikmat' bagi dijadikan semangat menjelang Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) daripada Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat terbantut apabila Mursyidul Am parti mereka hanya berucap tidak sampai 10 minit di dalam program yang diadakan di sebuah padang berhampiran Pejabat DAP Pulai di sini malam tadi.

Baca lagi di sini.

7 comments:

  1. 10 minit je..
    Stopa Ali 11 minit..

    ReplyDelete
  2. dah tak larat nk bertanding lagi?? dulu kata klu Tun M bersara dia pun nak bersara tapi pembohong...mcm ni ke ulama cakap bohong???

    ReplyDelete
  3. Allah panjangkan lah umur nik aziz semoga pak nik sempat laksanakan hudud dan bertaubat atas apa apa keterlanjurannya.

    ReplyDelete
  4. Ulamak tahi kucing!

    ReplyDelete
  5. Ini blog tipu, mati2 aku ingatkan si b*ruk tua Pas tu dah k.o., rupanya masih hedop lah....ceh
    hedop, hedop, b*ruk tua Pas ! hedop, hedop, b*ruk tua Pas ! hedop, hedop, b*ruk tua Pas ! hedop, hedop, b*ruk tua Pas ! hedop, hedop, b*ruk tua Pas ! hedop, hedop, b*ruk tua Pas !
    Terus bertanding p/raya walau ke lubang kubur

    ReplyDelete
  6. tangan dia hulur duit ke kat budak laki tu ? sempat lagi tu....

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...